אופנת החשמל מגיעים אל עולם הרכב המסחרי. גרסאות חשמליות של הסיטרואן ברלינגו וג’אמפי יצטרפו להיצע המנועים הקיים. ביבואנית (לובינסקי) מצהירים כי דגמים אלה ישווקו ללקוחות באופן חדש עם דגש על עלויות שימוש חודשיות נמוכות לבעלי הרכב.
הברלינגו E החדש, יימכר בישראל בגרסתו הקצרה המצוידת בחמישה מושבים. על ההינע אחראי מנוע חשמלי בהספק של 136 כ”ס ומומנט של 26.5 קג”מ המקבל את כוחו מסוללה בקיבולת 50 קוט”ש.

דגם זה מצויד במטען פנימי בהספק של 11 קוט”ש, כך שזמן הטעינה מעמדה תלת פאזית יעמוד על 5 שעות בלבד. נעבר לזה קיימת גם אפשרות לטעינה מהירה בהספק של 100 קוט”ש, אשר תביא את הסוללה מ-0 אחוז ל-80 אחוז תוך 30 דקות בלבד. המחיר מתחיל ב-179,000 שקלים.
לצידו של זה מתייצב גם הג’אמפי E המונע בחשמל כאמור, והוא יוצא כאן בשתי גרסאות מרכב: מדיום (495.9 ס”מ) ולארג’ (530.9 ס”מ). בגרסת המדיום יוצע עם אפשרות הבחירה בין שתי סוללות בקיבולת – 50 קוט”ש או 75 קוט”ש ואילו גרסת הלארג’ תוצע עם סוללת 75 קוט”ש בלבד.

גם כאן זמני הטעינה מהירים למדי ולמנוע החשמלי הספק של 136 כ”ס ומומנט של 26.5 קג”מ. המחירים כאן מתחילים ב-265,000 שקלים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו