אוהבים את להקת הבנים הקוריאנית BTS? עכשיו תוכלו גם לאכול אותם. כלומר, בערך. רשת מקדונלד'ס העולמית הכריזה אמש (שני) על שיתוף פעולה מסקרן, במסגרתו תושק ארוחת BTS למשך זמן מוגבל - דבר שבוודאי ימשוך את מעריצי הלהקה לבדוק האם לצ'יפס יש טעם של של ג'ימין או דווקא של שוגה (שניהם כמובן חברי הלהקה).
הארוחה המפתיעה תושק ברחבי העולם במהלך חודש מאי, וניתן יהיה לרכוש אותה בסניפי הרשת גם בארץ בתאריך ה-26.5. בסרטון הטיזר ששוחרר ברשתות החברתיות של חברת המזון המהיר, ניתן לראות שבעה צ'יפסי בגבהים שונים - כמספר חברי הלהקה - מסתדרים זה לצד זה בשורה.
@mcdonalds
coming this May: #TheBTSMeal
אף שהמהלך נשמע אולי מפתיע ואף מוזר, זאת בהחלט לא הפעם הראשונה שבה מותג בידורי מצליח משתף פעולה עם מותג מזון בעל כח. שיתוף פעולה מסחרי דומה מלפני כשנה וחצי היה של מותג הגלידה בן אנד ג'ריז, שהחל בשיתוף פעולה עם ענקית הסטרימינג "נטפליקס" - שיתוף פעולה מצליח שנמשך עד היום.
להקת BTS הדרום קוריאנית החלה את דרכה לפני שמונה והפכה עם השנים לפופולריות מאוד בקרב בנות ובני נוער, בפרט ברשתות החברתיות. בשנים האחרונות כאמור הם פורצים בהצלחה גם לשוק האמריקאי, כך למשל בינואר אשתקד הופיעו בטקס הגראמי יחד עם הראפר ליל נאז X ובאוגוסט האחרון הוציאו את הלהיט "Dynamite" שחצה לאחרונה את מיליארד הצפיות ביוטיוב בלבד וכיכב במקום הראשון במצעד הבליבורד 100 במשך שבועיים ברצף.
