משרד התיירות ונציגות טאיוואן בישראל משיקים הגרלה נושאת פרסים לקידום התיירות לאחר פתיחת הגבולות. המעוניינים להשתתף בהגרלה מוזמנים לבקר כאן, לעקוב אחר ההוראות ואולי לזכות במהדורה החדשה ביותר של מדריך הטיולים לונלי פלנט טאיוואן .
לפני תחילת מגפת הקורונה, ישראל הייתה מדינת המזרח התיכון עם קצב צמיחת המבקרים הגבוה ביותר לטאיוואן. טאיוואן זכתה לשבחים ברחבי העולם על תגובתה המהירה לוירוס, עם מספר מקרי הקורונה בין הנמוכים בעולם ונזק כלכלי מינימלי הודות לניהול מוצלח של משרדי הממשלה וגורמים בענף התיירות.
הודות למאמצים המוצלחים בדיכוי התפשטות הוירוס, יש צפי שכאשר גבולות טאיוואן יפתחו לתיירים, התיירות הישראלית לטאיוואן תרקיע שחקים.
נציג טאיוואן בישראל, פול גאובונג צ׳אנג הוסיף: ״לפני המגפה נהנו אלפי ישראלים מדי שנה מהנופים היפים של טאיוואן, האוכל הפנטסטי והטעים והמורשת התרבותית העשירה. אנו מצפים לקבל את המטיילים הישראלים בחזרה לטאיוואן בקרוב".
אחראי על שוק הישראלי מטעם משרד התיירות הטאיוואני, מר. אבה צ׳ואו שי-פי, משתף במחשבותיו מדוע טאיוואן צריכה להיות היעד המועדף על מטיילים ישראלים: ״תעשיית התיירות העולמית הושפעה מאוד עקב מגפת הקורונה. עם זאת, בתמיכת משרד התיירות הטאיוואני, ובזכות הביקוש לתיירות פנים, עסקי התיירות בטאיוואן הצליחו להמשיך לפעול ולספק את שירותיהם. בזכות גישה זו, אנו צופים שטאיוואן תתגלה כאחד היעד הטובים והבטוחים ביותר ברגע שגבולותיה יפתחו לתיירות.״
על משרד התיירות הטאיוואני
משרד התיירות הטאיוואני (TTB) הוא המשרד הממשלתי הרשמי של טאיוואן (R.O.C) המופקד על מדיניות התכנון, הפיתוח והשיווק של תיירות הפנים והחוץ של טאיוואן. השוק הישראלי מנוהל על-ידי הסניף הסינגפורי של משרד התיירות הטאיוואני. הסלוגנים המלווים את שיווק טאיוואן הם "זה הזמן לטאיוואן" ו-"הלב של אסיה", כשהדוב הלאומי של טאיוואן מהווה את הסמל הראשי.
###
למידע נוסף על טאיוואן, אנא בקרו אותנו באתר הרשמי או בדף הפייסבוק שלנו.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו