הזמרת אגם בוחבוט, שחגגה בשבוע שעבר ,17נבחרה להוביל קמפיין טלוויזיה חדש למותג הבינלאומי להיגיינה נשית קוטקס. כחלק מהקמפיין, שקיבל את השם "דור חדש של בנות" ועוסק כולו בסטיגמות שאיתן מתמודדות נערות ונשים במהלך חייהן, תחשוף בוחבוט את סיפורה האישי כנערה שספגה ביקורת והיתה חשופה לטוקבקים מרושעים, שהתייחסו גם למראה החיצוני שלה כבר בגיל ,12כשפרצה למסך.
בוחבוט חושפת בקמפיין רק חלק קטן מהתגובות המחרידות שקיבלה, דוגמת "את מלאה מדי בשביל התחום הזה", "לשיר יפה זה נחמד, כדי להצליח בנות צריכות לוק" ו"את חייבת לדעת לרקוד, לזוז, אחרת אין לך מה לחפש בתחום הזה". בקמפיין תגלה בוחבוט מה היתה אומרת לעצמה לו היתה פוגשת את אגם בת ב-12, מתוך שאיפה להעניק השראה וביטחון לנערות רבות בישראל שנתקלות, לצערנו, בסטיגמות דומות מדי יום. אנחנו בעד.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו