כוכבי "המירוץ למיליון" הגיעו לצילומי קמפיין למען עמותת "אחת מתשע", להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד ולהורדת גיל בדיקות הממוגרפיה מ-50 ל-40, כחלק משבוע האופנה הישראלי בשיתוף מותג האופנה ״מנטרה״ של כוכבי "המירוץ" אסף ונתא והדוגמן רון לוי.
צילום: משה בן שמחון
במהלך הצילומים, שהתרחשו במתחם הוורוד בספוט הוסטל תל אביב, צבעו המתמודדים את שיערם בוורוד, ועל הדרך סיפרו לנו גם איך זה לצפות בעצמם מובכים מול עיני כל ישראל על המסך, מה דעתם על עריכת ההפקה והאם הם בכלל זוכרים מה שהתרחש בצילומים - לפני שנתיים.
נעמה שוויקי, מנהלת שיווק ספוט הוסטל תל אביב: "סרטן השד היא המחלה הממארת השכיחה ביותר בישראל ובעולם המערבי בכלל. בשל כך ראינו לנו למטרה לקדם את המלחמה בסרטן השד ולהיות חלק מקמפיין להורדת גיל הבדיקה, והקדשנו את המתחם הוורוד שלנו למען הנושא. אנו מקווים כי כך עשינו צעד קטן בגילוי המוקדם, שימנע מקרים מצערים רבים בעתיד".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו