H&M ישראל השיקה הבוקר (רביעי) פרויקט חברתי מקומי שנקרא "Second life". מדובר בפרויקט ייחודי וסביבתי ראשון מסוגו, במסגרתו עודפי הטקסטיל של הרשת שהצטברו במהלך תקופת הקורונה הופכים למסכות פנים לנשים ולילדים.
המסכות נתפרו על ידי מתפרות מקומיות ברחבי הארץ, בשיתוף עם עמותת "הופכות את היוצרות", המסייעת בשילוב נשים שיצאו ממעגל הזנות בתעשיית האופנה. עבור עובדות במתפרות אלה זו הזדמנות ואפשרות להתפרנס בכבוד ולחזור אל שוק העבודה. המסכות יימכרו בכל סניפי H&M בארץ החל מהשבוע הבא.
רונית גוטפריד ניסני סמנכ"לית השיווק של H&M בישראל אמרה כי, "היוזמה נולדה מתוך רצון לתמוך בעסקים מקומיים קטנים במהלך תקופה מורכבת זו לצד הענקת חיים חדשים לטקסטיל כחלק מהאג'נדה הסביבתית של H&M".
גבריאלה שפיגלמן מנהלת התקשורת והקיימות של החברה בישראל הוסיפה כי, "האפשרות לתת תעסוקה למתפרות רבות בארץ בתקופה מורכבת זו ולראות את ההתלהבות בעשייה של התופרות מחממת את הלב לצד מיחזור בגדים לשימוש חוזר ושמירה על הסביבה".
לדבריה, "המסכות החדשות שנולדו במסגרת היוזמה הינן מסכות דו צדדיות ודו שכבתיות לנשים ולילדים, והן עשויות מכותנה אורגנית אוכותנה ממוחזרת, כך שהן עומדות בתקן שצריך והן גם מתאימות ונעימות לבעלי עור רגיש".
מחיר מסכת נשים: 19.90 שקלים, מסכת ילדים: 14.90 שקלים. להשיג בכל חנויות H&M החל משבוע הבא.