שנה לאחר שהשיקה קולקציה בשיתוף פעולה עם המעצב רונן חן, הבוקר (שלישי) השיקה אשת האופנה מיטל ויינברג מותג אופנה חדש בשם oma שיימכר באתר ייעודי של המותג ובחנויות של המעצב רונן חן.
"שיתוף הפעולה שלי עם רונן היה כל כך מוצלח שזה היה ברור שנמשיך עסקית יחד. רונן הוא מנטור עבורי, ממנו למדתי המון", אומרת ויינברג.
לדבריה, הקולקציה עם 43 פריטים, הייתה אמורה לצאת בתחילת העונה, אולם הקורונה שבשה מעט את התוכניות. "כשיצאנו מהסגר הייתה תחושה שזה הזמן לצאת עם הקולקציה ושהחיים חוזרים למסלולם, אך היום אנחנו מבינים שהחיים לא ממש חוזרים לשגרה רגילה, אין נסיעות לחופשות ולא מתקיימים אירועים אז זה קצת מעיב על המצב. למרות זאת, חשבנו שצריך להוציא את הקולקציה. זו תקופה קשה ומאוד מאתגרת, יש חשש מה יהיה וכל יום מנסים לראות איך אפשר להתנהל בתוך המצב המורכב בזהירות. לעת עתה עצרנו את התוכנית של השקת קולקציית חורף גדולה, נשיק מספר פריטים מצומצם ואנחנו מקווים לטוב".
.jpg)
את ההשראה ל- oma קיבלה מיטל משנים ארוכות של עבודה בתעשיית האופנה, בה התחילה את דרכה כדוגמנית. היא עמדה לפני ומאחורי המצלמה באין ספור הפקות ותצוגות אופנה ובסטודיו הקראייטיב DMMMWA, אותו הקימה ובו משמשת כארט דירקטורית.
"המותג החדש הוא חלום שמתגשם עבורי. יצקתי לתוכו את האני מאמין האופנתי שלי ואני שמחה שרונן חן והצוות שלו הרימו איתי את הכפפה, ובמקצועיות ויצירתיות דאגו שהחלום שלי יתגשם", אומרת וינברג.
 - עותק.jpg)
המותג מציג קו אופנתי השואב הרשאותיו ממחוזות של רזורטים וחופשה רחוקה. עם זאת, הפריטים מאופיינים בקווים נקיים ואלגנטיים המתאימים ללבישה לעבודה ולשעות הפנאי. "זו קולקציית ריזורט עם אלגנטיות נונשלנטית. גזרות שמלטפות את קווי מתאר הגוף שמאפשרות נוחות למי שלובשת אותה", מציינת וינברג. "הקולקציה עד מידה 46. היה לי חשוב לתת ביטוי למגוון רחב של מידות ומבנה גוף מבלי לצאת בהצהרות. גם בקמפיין רואים מגוון נשים בטווח מידות וגילאים רחב וזה היופי שבמותג".
בין פריטי הבייסיק ניתן למצוא חולצה גברית מכופתרת, טי-שירטים ייחודיים, מכנסי טייץ ומכנסיים שחורים ארוכים. לצד הצבעוניות הקלאסית יש פריטים בגוונים טרנדיים כמו ירוק ניאוני בוהק. טווח מחירים: 199-890 שקלים, להשיג באתר המותג omaisawoman ובחנויות של המעצב רונן חן ברחבי הארץ.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו