ימים ספורים לאחר פתיחת הקניונים ברחבי הארץ – בשורות נוספות לחובבי האופנה בישראל. האתר הבריטי נקסט מחזיר היום (שישי) אם כי בצורה הדרגתית לשבועות הקרובים, את פעילותו בישראל. לדברי החברה, החזרה מתאפשרת לאחר שהוטמעו השינויים הבטיחותיים הנדרשים במערך הלוגיסטיקה וההפצה בהתאם לנוהלי הבטיחות החדשים בשל מגיפת הקורונה.
נזכיר כי בסוף מרץ 2020 הודיעו בחברה על השהייה זמנית של כל פעילות האונליין שלה באתר הבריטי והן באתר בגרסתו הישראלית, הנחשב למאוד פופולרי ואהוב על הקהל המקומי. ההחלטה להשהות את הפעילות לזמן מוגבל עלתה בשל מגיפת הקורונה במטרה להטמיע במערך האחסון וההפצה של החברה נוהלי בטיחות חדשים לרווחת העובדים.
הפתיחה המחודשת של החנות המקוונת next.co.il אשר עולה היום עם קולקציית קיץ 2020, תהיה מדורגת. בשבועות הראשונים, האתר יגביל את כמות הפריטים שאפשר יהיה להזמין מדי יום, במטרה להפחית את עומס ההזמנות על מערכי הלוגיסטיקה וההפצה , תוך שמירה על נוהלי הבטיחות. לאחר ההגעה למכסה היומית, האתר לא יאפשר רכישות נוספות באותו היום והאתר יעבור למצב של תצוגה וגלישה בלבד עד הבוקר שלמחרת.
תחת המדיניות של "בטיחות קודמת לכל" ( safety first) הטמיעה NEXT בשבועות האחרונים אמצעי בטיחות חדשים בקרב העובדים. השהיית הפעילות אפשרה לחברה להיערך, לארגן מחדש את העבודה במרכזי האחסון ולהחיל נהלים שיעזרו בשמירה על בריאות ובטיחות העובדים. בין הדברים שנעשה: עמדות עבודה השומרות על עקרון המרחק של למעלה משני מטרים אחד מהשני, הוספת מתקני שטיפת ידיים וכן בעמדות בהן קיימת תחלופת עובדים הכרחית, הושם דגש על חיטוי אחרי כל עובד, על מנת למנוע פגיעה בעובד הבא אחריו.
כזכור, לפני כחודש חזרה קמעונאית הענק להפעיל את אתר האינטרנט שלה במתכונת מצומצמת. זאת , לאחר שהפסיקה את הפעילות במשך למעלה משבועיים בשל הקורונה, אך עדיין לא חידשה את הפעילות לישראל. נקסט היתה הקמעונאית היחידה שהפסיקה פעילות באופן מוחלט בבריטניה על מנת להבטיח שהצוות שעובד במחסני החברה יוכלו לעבוד בבטיחות.
באתר החברה נכתב אז כי מנהלי מחסני החברה בחנו את פתיחת האתר בהצלחה והם לוקחים מספר הזמנות מוגבל כעת. על מנת לפתוח את מחסני החברה בבטיחות, החברה מגבילה את מספר העובדים שיכולים לעבוד בו זמנית וכך גם מוגבלת כמות ההזמנות על ידי הלקוחות מדי יום.

עוד נכתב אז כי החזרה לעבודה בחברה תכלול כללים נוקשים לשמירה על מרחק. ההפעלה מחדש תתקיים בשלבים. האתר יציע בתחילה מגוון מצומצם של ביגוד והוא יהיה פתוח למספר שעות מוגבל. הרעיון הוא להתחיל למכור בנפח קטן יותר , כך שיזדקקו רק למספר קטן של עובדים בכל מחסן בכל פעם ובכך לעזור להבטיח שמירה על מרחק .
אתר נקסט נחשב לאחד האתרים הפופולאריים בקרב הצרכנים הישראלים, בעיקר בתחום של בגדי ילדים. שנטל בינלי, מנהלת יחסי הציבור הבינלאומית של נקסט שהגיעה לארץ במיוחד לרגל השקת האתר בישראל אמרה אז ל"ישראל היום": "הצרכנים הישראלים מאד חשובים לנו. מלבד בריטניה, מדובר בשוק הכי גדול שלנו. אנחנו מוכרים ל 70 מדינות וישראל כאמור היא השנייה בגודלה״.