בעד ריחוק חברתי: כולנו מכירים ומשתמשים בריאקשנים שהתווספו לפייסבוק אי שם בשנת 2016 (לייק, לב, צוחק, מופתע, עצוב וכועס), אלא שדיווח חדש מראה כי ברשת החברתית עובדים על אימוג׳י חדש בצורת לוגו הקמפיין של פייסבוק ״Stay Home״, ולפי הערכות אמור לבקש מאיתנו להישאר בבית.
מי שחשפה את החידוש של פייסבוק היא המתכנתת וחוקרת האפליקציות הידועה ג'יין מנצ'ון וונג, ששיתפה בחשבון הטוויטר שלה צילום של הריאקשן החדש וכתבה ״פייסבוק עובדת על ריאקשן בנושא קורונה״. וונג כבר פרסמה בעבר דיווחים שהתבררו כנכונים.
Facebook is working on a COVID-19 themed reaction pic.twitter.com/B2MBIgjMlu
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) March 30, 2020
ברשת החברתית אישרו לאתר Mashable שהם אכן עובדים על הכפתור החדש, אך סירבו לספק פרטים נוספים על מטרתו. בנוסף, ניתן להבחין כי המראה של הריאקשן החדש זהה גם לסמל הפורטל המידע של פייסבוק על וירוס הקורונה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו