בזכות הקורונה: סימס הפך למשחק הפופולרי ביותר

כשהנגיף ממשיך להתפשט וכולנו נאלצים להישאר בבתים, משחק הסימס, שבו ניתן לקיים חיים וירטואליים, חוזר לגדולתו • ומסתבר שיש לכך הסבר פסיכולוגי

טעם רע. סימס 4, צילום: צילום מתוך האתר הרשמי

בזמן שאנשים מכל רחבי העולם נשארים בבית כדי למנוע את התפשטות נגיף קורונה, חובבי הגיימינג פונים אל משחקים המחקים את המציאות על מנת להימלט מהכאוס של העולם האמיתי. חלק ניכר מהם מגלים מחדש את המשחק סימס (The Sims). מדובר במשחק סימולציה שהגיח לחיינו בגרסתו הראשונה בתחילת שנות ה-2000 והפך ללהיט באותה התקופה.

במשחק תוכלו לבנות את בית חלומותיכם, לנהל חיי משפחה, להתחתן, להתגרש, להטביע "בטעות" את אחד מבני הבית בבריכה (ותודו שעשיתם את זה), ובקיצור לנהל עולם וירטואלי שלם במקביל לחיים האמיתיים.

עוד בנושא:

המלחמה של אינסטגרם בפייק ניוז

מכונות הנשמה בהדפסת תלת ממד

בגלל הקורונה: אפל תדחה את השקת אייפון 12

ומסתבר שיש סיבות פסיכולוגיות לכך שאנשים נמשכים דווקא למשחקים מהסוג הזה. ″אנו מתקשים כרגע לספק צרכים מסוימים בחיים האמיתיים, ולכן אנו פונים לעולמות וירטואליים", אומר כריס פרגוסון, פרופסור לפסיכולוגיה מאוניברסיטת סטטסון, בריאיון ל-CNBC.

"משחקים מהסוג הזה בהם אנחנו בונים עולם וירטואלי עשויים להיות שימושיים במיוחד במהלך מגיפת הקורונה. הם עוזרים לנו להרגיש בשליטה כשאנחנו בונים בית חלומי ומעצבים דמויות. זה נותן לנו תחושה שאנחנו יכולים ליצור עולם ולקבל שליטה על ההחלטות שמתקבלות עבור אותו עולם", מוסיף פרגוסון. 

וזה לא הכל, בעמוד הטוויטר הרשמי של המשחק פורסם בשבוע שעבר כי לרגל הביקוש ניתון לרכוש את הגרסה הרביעית של המשחק, שיצאה בשנת 2014, בהנחה של 75 אחוז - 10 יורו בלבד (כ-39 שקלים).

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר