קבוצת רנואר הודיעה הבוקר (ראשון) כי המותג טוונטיפורסבן, שהתרכז באופנה למין הנשי, מתרחב ויכנס לתחום אופנת הגברים. על פי ההערכות, מדובר בהשקעה של כ-30 מיליון שקלים, ועם 20 חנויות בפריסה ארצית שיפתחו כבר בחודש הבא. עד סוף שנת 2020 יפתחו בישראל כעשר חנויות נוספות, כך שסך הכל הרשת תמנה 30 חנויות בפריסה ארצית.
החנות הראשונה צפויה להיפתח בחודש הבא בקניון עזריאלי תל אביב על פני שטח של 335 מ"ר' ותעוצב בקונספט עיצובי קליל, צעיר וטרנדי.
 (Custom).jpg)
"אנו נרגשים להחדיר מותג אופנת גברים חדש", אמר הבוקר יוסי ברוש' מבעלי קבוצת רנואר. "המטרה היא להביא לקהל הגברים הצעיר בישראל את בשורות הטרנדים העכשוויים. החנויות יעוצבו כך שתהיה בהם חווית שופינג עם פריטים שמבוססים על טרנדים עולמיים, בעיקר בקו של אפנת רחוב יוקרתית ואופנת ספורט ופנאי. הרשתות החברתיות והאנסטגרם בפרט שינו את פני השוק והביאו לעלייה בחשיבות המראה. היום כולם משקיעים בתמונות פוטוגניות ויותר נערים עוקבים אחר הטרנדים".
החנויות יכללו מסכי ענק, תאורה צבעונית ואווירה מסיבתית שמתכתבת עם רוח הנעורים של המותג. החנויות הראשונות יהיו משותפות עם מותג הנשים, ובהמשך מציינים כי בחלק מהמקומות שיפתחו יהיו גם חנויות עצמאיות.
 (Custom).jpg)
הקולקציה הראשונה תוצג כבר בחודש הבא עם פתיחת החנות הראשונה ותהיה בהשראת עולמות תוכן הגברים, פריטים על טהרת שחור ולבן ושילובים ביניהם, הדפסים גרפיים, פסים ועוד. בקולקציה יוצאו מלבד פריטי לבוש גם אביזרים משלימים כמו נעליים, חגורות, כובעים ואקססוריז. טווח המידות של הקולקציה יהיה בין XS-L. בחלק מהפריטים יוצעו גם מידות בטווח רחב יותר XXS-XL לדגמים ספציפיים' טווח המחירים ינוע בין 39-299 שקלים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו