הקולקציה המדוברת של הזמרת ביונסה לאדידס תושק בישראל ובעולם ב-18 בינואר.
View this post on Instagram
ביום חמישי האחרון, ב-9 בינואר, שיתפה ביונסה באינסטגרם שלה מספר תמונות וסרטון שמגלים מספר פריטים מהקולקציה המסקרנת. בתמונה אחת היא לבושה בבגד גוף בגוון בורדו עם שרוולים תפוחים ומספר פסים כתומים, נועלת מגפי גרב תואמים עם הדגשת שם המותג שלה אייבי פארק בכתום. בסרטון, ביונסה מציגה סטים של אימוניות בגוון לבן, בורדו-סגול וכתום, כשבכל אחד מהדגמים משולבים שלושת הפסים האייקונים של אדידס המדגישים כי מדבר בשיתוף פעולה.
בתמונות אחרות ששחררה ביונסה יש דגם של שמלת קפלים כתומה עם מחשוף עמוק ושרוולים שקופים תפוחים, ועליהם מוטבעים שלושת הפסים של אדידס בלבן. חובבי הסניקרס ישמחו לדעת כי בקולקציה יש גם סניקרס בעיצובה של הזמרת בשם דגם "סמבה".
View this post on Instagram
בראיון למגזין ELLE אמרה הזמרת על הקולקציה החדשה שלה כי מדובר בקולקציה ספורטיבית יצירתית. "התמקדתי בעיצוב אוסף פריטים יוניסקס של הנעלה והלבשה כי ראיתי כל כך הרבה גברים שאוהבים את הפריטים שיצאו כבר בעבר ב-IVY PARK. החלטתי הפעם במסגרת החיבוק הגדול והשותפות עם אדידס לתת במה לקולקציה לשני המינים, ולהציג את היופי של לבוש לא מגדרי ששובר את כללי האופנה".
המותג של ביונסה IVY PARK קיים משנת 2016. בתחילת דרכו הוא לא כל כך הצליח שיווקית ורק כשהיא חברה לרשת טופשופ המותג קיבל חשיפה. בסוף שנת 2018 החליטה הזמרת לנתק את קשריה עם טופשופ בגלל טענות שלה נגד בעלי החברה על הטרדות מיניות. בחודש אפריל 2019 אדידס וביונסה יצאו בהכרזה על שיתוף פעולה, במסגרת ההסכם נמסר אז כי מותג ההלבשה שלה יושק מחדש תחת בית אדידס.
במסגרת ההסכם, הזמרת התבקשה לעצב קולקציית ביגוד ספורט ופנאי וכן לשמש כמנהלת הקריאטיבית של המותג שלה. אחרי ההכרזה מניות אדידס עלו, ומאז יש באזז עצום וציפייה של חובבי המותג ומעריציה של הזמרת לקולקציה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו