יצרנית המשקאות הבינלאומית הענקית קוקה קולה, אפשרה השבוע לאלף אמריקנים מאושרים לקבל גישה לטעמים חדשים ולמשקאות שהחברה עדיין לא הוציאה לשוק, זאת במסגרת תכנית פיילוט חדשה למשך שישה חודשים.
החברה השיקה פיילוט של מועדון מיוחד שנקרא מקורבי קוקה קולה. אמנם ההרשמה אליו הסתיימה במהירות, אך החברה מציעה עדיין אפשרות להיכנס לרשימת המתנה, בה אפשר יהיה להתקבל למועדון שיבחן את הטעמים החדשים.
המועדון החדש עולה עשרה דולרים למשך שישה חודשים כשכל מנוי מקבל אריזות מתנה מיוחדות עם לוגו של החברה. מטרת המיזם החדשני של החברה הוא להיכנס אל שוק הקניות ברשת. השקת הפיילוט של האתר החדש באה אחרי הצלחה מרשימה של החברה בהשקה הגלובלית של המוצר קולה קינמון.
אלכס פאוול, מנהל הדיגיטל בחברה, מסר בנושא כי, "הבנו שיש קהל גדול מאד שרוצה לשים את היד לפני כולם על המוצרים שלנו, לכן אנו בוחנים לעומק את המרחב הזה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו