שברולט משיקה היום בישראל את הבלייזר, רכב הפנאי החדש שלה. הבלייזר אמור להתמקם בין האקווינוקס לטראוורס והוא מגיע לכאן בשתי רמות גימור גבוהות עם יחידת הנעה זהה.
מעבר לעיצוב המרשים והממדים הנדיבים אפשר למצוא כאן מנוע V6 בנפח 3.6 ל’ המפיק 305 כ”ס. המנוע האמור מעביר את הכוח לארבעת הגלגלים דרך תיבה אוטומטית בעלת 9 יחסי-העברה. הממדים האמורים (486 ס”מ אורך, 286 ס”מ בסיס גלגלים) מתבטאים בנתון משקל מכובד למדי, 1,985 ק”ג.
כאמור, הבלייזר מוצע כאן בשתי רמות גימור (פרימייר ו-RS) הנבדלות זו מזו בעיקר בפרטי עיצוב מחוץ ומפנים. אפשר למצוא את ההבדלים בחישוקים השונים, בחלקי מרכב מושחרים ב-RS וגימור תא נוסעים שונה – הפרימייר בצבעים רכים ונעימים יותר ה-RS עם גימור כהה יותר ותפרים אדומים.

בכל הקשור לאבזור השניים זהים ומציעים את כל מה שיש לשברולט להציע בתחום. מקירור למושבים שניתן להפעיל עוד לפני הכניסה לרכב, דרך גג פנורמי ועד לדור האחרון של מערכת המולטימדיה של שברולט.
מקומו של אבזור הבטיחות המתקדם, לא נפקד גם הוא ושתי הגרסאות מציעות, בין השאר, בקרת שיוט אדפטיבית כולל עצירה ותחילת נסיעה, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מהנתיב, התראה באמצעות צפצוף או רטט ומצלמות 360 מעלות עם 10 אפשרויות תצוגה.

גרסת הפרימייר של הבלייזר החדש תימכר כאן ב-280,000 שקלים כשגרסת ה-RS עם הנינוח הספורטיבי (שכולל גם כיול שונה למתלים) תמכר כאן ב-285,000 שקלים.