אמזון הקימה באתר העולמי שלה דף רשמי בשפה העברית תחת Amazon Services והיא פונה לקהל המוכרים הישראלים בהצעה להצטרף אליה.
הבוקר היא שלחה מייל למוכרים ישראלים תחת הכותרת "אמזון סרוויסז" ובו נכתב "כיום יש 300 מיליון לקוחות פעילים ברחבי העולם. תמכרו לישראלים, ותגיעו למיליוני לקוחות חדשים". באתר העולמי נכתב באנגלית: ברוכים הבאים לאמזון. אנחנו שולחים למעלה מ-45 מיליון מוצרים מארה"ב לישראל. אנחנו מציגים בפניכם את המוצרים שיש להם שילוח לישראל". בין הקטגוריות למשל ניתן למצוא מחשבים ואביזרים, צעצועים, אופנה, אלקטרוניקה, ספרים ועוד.
ליד כל מוצר כתוב מתי הוא יגיע לישראל: כך למשל מחיר שני סינרים מסיליקון לתינוקות עומד על 17.97 דולר, כאשר המוצרים יגיעו בין ה 26.8-29.8, אם יוזמנו ביום פרסום הכתבה. שלומי נידם , הבעלים של חברת נידם תקשורת, שלה 14 חנויות באמזון אמר היום "אנחנו בעוד שלב בדרך לכניסת אמזון ישראל. היום הם שלחו מייל שמזמין מוכרים ישראלים לא רק להיכנס לעולם של אמזון, אלא להתחיל להציע מוצרים ללקוות הישראלים בצורה משמעותית".
"הם כתבו כיום יש 300 מיליון לקוחות פעילים ברחבי העולם והכוונה היא להראות את הגודל שלהם. אין פה דרמה נוראית כמו שמציירים את זה, אבל זה מראה שהם בכיוון...אם הם כותבים מייל בעברית שזה נדיר, עם גרפיקה מיוחדת. זה מראה שיש פה השקעה", אומר נידם.
"הם מסבירים לקמעונים שכדאי למכור בישראל. זה צעד שיהיה יותר רחב בקרוב. כרגע המדיניות המדוברת היא של משלוח מקומי, כלומר שמוכרים ישלחו בעצמם את המוצרים מישראל לצרכנים הישראלים. זה יחסוך את עלות המשלוח של אמזון מארה"ב לישראל, שזה עקב האכילס של אמזון בארץ: לפעמים המשלוח יכול לעלות כמו המוצר או יותר ממנו. פה אמזון מנסה שאמזון ישמרו מלאי גם בארץ וכך הם יוכלו לתת שירות של משלוח חינם או מוזל ללקוחות הישראלים. על ידי כך הם יתנו הצעה יתר טובה ויוכלו להגדיל את המכירות בישראל".
"אמזון מתחילים לתרגם את האתר ואני מאמין שבאוקטובר נובמבר יהיה כאן אתר בעברית. הם הודיעו לפני חודש שהם יתחילו לפרסם בישראל. אני מניח שבקרוב נשמע הרבה את השם אמזון", מוסיף נידם.
ניר זיגדון ואודליה אורבך בעלים משותפים חברת איקומיוניטי מסרו: "זהו צעד משמעותי של אמזון . לראשונה הקמת דף בעברית מלאה שמטרתו לעודד מוכרים למכור את הסחורה שלהם או בתוכנית local delivery לצרכנים ישראלים או דרך המחסנים של אמזון ב 14 מדינות ברחבי העולם. זהו עדיין לא ההשקה של אתר הצרכנים אבל זה צעד משמעותי נוסף של אמזון בישראל. מאז ההודעה על הלוקאל דליברי פונות לאיקומיוניטי עשרות חברות המעוניינות להצטרף לתכנית".
אלי ונטורה, מנהל תחום איקומרס ומנהל פעילות weforce באלקטרה המעניקה לחברות המעונינות למכור באמצעות אמזון שירותי הקמה תפעול ניהול , מימון ושיווק הוסיף: "כניסת אמזון לישראל הנה בשורה ענקית והיא מייצרת אוקיינוס כחול של הזדמנויות עבור עסקים קטנים ובינוניים שיוכלו כעת להפוך מעסקים מקומיים לעסקים גלובאליים".