המותג הבריטי הנוסטלגי מגיע ל-H&M

הקולקציה משלבת את ההדפסים האייקונים של המותג הבריטי ריצ'רד אלן בעיצובים אופנתיים של מעצבי הבית של H&M • יובל שרף מובילה את הקמפיין בישראל

צילום: דור שרון // יובל שרף ל-H&M

H&M מפתיעה מחדש עם שיתוף פעולה ייחודי עם המותג הבריטי ריצ'רד אלן. הקולקציה כוללת הדפסים גאומטריים בצבעוניות ייחודית ובקווים שמזוהים עם שנות ה-60, התקופה שבה המותג הוקם.

המותג התפרסם בעיקר בזכות הצעיפים שלו. הקולקציה, שתיכנס בעוד שבוע לחנויות, משלבת את ההדפסים האייקונים של אלן בעיצובים אופנתיים של מעצבי הבית של H&M. בקולקציה יש שמלות עם צווארונים גבוהים, שמלות מיני בגזרת פעמון, חפתים רחבים וחצאיות פליסה בקשת צבעים והדפסים גיאומטריים של שנות ה-60.

צילום: דור שרון

"נהדר לדעת שההדפסים של אבי יילבשו על ידי קהל חדש לגמרי. אני בטוחה שהוא היה נרגש מאוד, בדיוק כפי שאני נרגשת עכשיו", ציינה לתקשורת קייט אלן, בתו של יוצר המותג. "רבים מהעיצובים הצבעוניים שלו רלוונטיים היום בדיוק כפי שהיו כשנוצרו בין שנות ה-60 לשנות ה-80".

מציינת כי שיתוף נובע מהרצון לתת ביטוי לרוח התוססת של שנות ה- 60 שמאוד רלוונטים גם היום. "שנות ה-60 בלונדון היו תקופה אייקונית ועליזה, עם הדפסים נהדרים וברוח תוססת המורגשת בעיר עד היום", אמרה מריה אוסטבלום, מנהלת עיצוב בגדי הנשים ב-H&M. "אנו נלהבים מאוד לשתף פעולה עם אחד המעצבים החשובים ביותר בתקופתנו. שילוב הדפסי הווינטג' הקלאסיים שנלקחו מצעיפים בהקשר חדש של הקולקציה המשותפת עם H&M יוצרים קולקציה של פריטים חזקים, נשיים ומתוחכמים".

הבחירות של יובל

צילום: דור שרון

את קמפיין הקולקציה מובילה בארץ בפרסומים השונים השחקנית יובל שרף, שתמיד יודעת לבחור נכון כשזה נוגע לאופנה.

"הפרינטים בפריטים שבחרתי (בתמונה) מרגישים לי נצחיים ומלאי סטייל, הם מתאמים גם ליום יום וגם לבילוי בערב. בנוסף, אני ממש מתחברת למטפחות ושימח אותי מאד שהקולקציה מבוססת על מטפחות וצעיפים", אמרה שרף ל"ישראל היום".

טווח מחירים: 49.90 - 229 שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר