צילום: רותם לבל. איפור: ענת רזמוביץ // BE איפור אקספרס

איפור אקספרס לאירוע ב-100 שקלים

מגוון מותגי ביוטי חדשים ברשת הפארם BE מבית שופרסל • גולת הכותרת: שפתונים חדשים של אלין כהן ואיפור מהיר לאירוע

רשת הפארם BE מבית שופרסל השיקה היום (ראשון) מגוון מותגי ביוטי חדשים, כשגולת הכותרת היא מוצרים של אלין כהן והשקת איפור אקספרס, שיתוף פעולה של הרשת עם המאפרת ענת רזומוביץ.

עד כה המוצרים של כהן נמכרו רק בדיוטי פרי, ברשת BE  יוצעו חלק ממוצריה, וכן שפתונים שלה ימכרו בבלעדיות ברשת. כחלק משיתוף הפעולה החדשני והראשוני יצרה אלין קולקציית שפתונים חדשה תחת השם Be yourself"  " עם שישה גוונים חדשים לקיץ הקרוב. הגוונים המוצעים הינם: ורוד קורל, שוקולד עמוק עם נגיעות פירות יער, ניוד ביסקוויט ועוד.  

השפתונים יוצעו למכירה בפני עצמם או במארז שלישיה. מחיר לשפתון בודד: 89 שקלים,  מחיר למארז שלישית שפתונים: 219 שקלים. ליין המוצרים הרחב עם מעל 40 פריטים כולל: מייק אפים עמידים בעלי כיסוי מלא Wake my makeup,סדרת שימרים, ברונזרים ופודרות בשלל גוונים Power girl collection, סדרת שפתונים עשירה Golden girl collection,סדרת ליפ גלוסים זוהרים Give me your gloss.

אלין כהן אמרה ל"ישראל היום": "זה לא מובן אליו להיכנס לרשת כל כך גדולה בארץ עוד לפני גיל 18. אני לא מוצר מדף ברשת BE, אני מקבלת סטנד משלי ברשת. מדובר במותג צבעוני ופרשי, השאיפה שלי היא להתפתח עם המותג לחו"ל ולהיכנס לרשתות הגדולות, כשהחלום שלי הוא להגיע לרשתות ספורה ואולטה. הייתי כבר בפגישות בלוס אנג'לס, אני אחת שמגשימה את השאיפות שלי ואני יודעת שאגשים אותן". 

במסיבת העיתונאים שנערכה לרגל המותגים החדשים שיכנסו לרשת BE סיפרה על הדרך שלה: "כשהייתי ילדה עברתי תאונת דרכים קשה והייתה לי צלקת ענקית. תמיד חיפשתי מוצרי קוסמטיקה במגירה של אמא שלי כדי להסתיר אותה. עם השנים הגעתי לתכנית הטלוויזיה "על בנים ועל בנות", שם סיפרתי את הסיפור על התאונה. נוצרה דרישה שאספר איך אני מתאפרת, היו לי ערוצי יו-טיוב וזה תפס. מותגים בעולם פנו אלי שאבוא לשבוע האופנה והבנתי שאני רוצה מותג משלי. ידעתי שאני רוצה משהו אחר, לא עוד מותג כמו שיש בארץ" .

"חיפשתי מוצרי קוסמטיקה במגירה של אמא שלי כדי להסתיר את הצלקת מהתאונה". אלין כהן // צילום: סיון פרג'

אורי וטרמן מנכ"ל רשת BE אמר בהשקה שנערכה לרגל המותגים החדשים "לפני חצי שנה השקנו את הרשת. סימנו את הביוטי ואת חווית הביוטי כנושא אסטרטגי של הרשת, הבנו שבמדינת ישראל אין חווית ביוטי כמו בעולם כדוגמת ספורה. אמרנו שניתן פייט במחירים לעומת סופר פארם ושנציע את המוצרים שלנו באונליין..."

"...הכשרנו 250 יועצות יופי משלנו, כשהקונספט שלנו הוא שמומחיות היופי רואות את הלקוחה ולא מייצגות אף מותג, אם מישהי רוצה מותג יותר זול הן ימליצו על מותגים זולים. מיזם חדש של המאפרת ענת רזומוביץ הוא שירות מייק אפ אקספרס. מדובר בשירות חדש שיינתן בארבע סניפי קונספט תחת השם "בי ביוטי מייק אפ אקספרס". כך שתוך 40 דקות ניתן להתאפר לאירוע, כשמוצע במקום תפריט איפור לפי לוקים. מחיר איפור לאירוע עומד על 100 שקלים או על 150 שקלים ללוק יותר מתוחכם. תוספת של הדבקת ריסים תעלה 50 שקלים בלבד".  

עוד הוסיף וטרמן: "המותגים שנכנסים לרשת הינם מוצרי הקוסמטיקה לשיער של אמיקה ניו יורק. לאחר משא ומתן ממושך עם הנהלת המותג בניו יורק, ישראל תהיה הראשונה להשיק את המותג ברשת פארם. עד כה הוגבלה ההפצה לסלוני שיער ורשתות ביוטי סלקטיביות בלבד טווח המחירים למוצרים חשמליים: 199-579.9 שקלים, למוצרי טואלטיקה: 39.9-139.9".

מותג נוסף הוא מותג סן טרופה המציע מוצרים לשיזוף עצמי עם קולקציה חדשה בניחוח אבטיח. טווח מחירים: 20-170 שקלים. מותג נוסף הוא נינג'ו, מותג קוריאני המציע מסכות פנים, באלמים לשפתיים ועוד  במחירים החל מתשעה שקלים ועד 26.9 שקלים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...