מותג הטיפוח Augustinus Bader נכנס לבוטיק Amor כיכר המדינה. מוצרי החברה מכילים את תרכובת הפטנט ® TFC8, לדברי החברה מדובר בטכנולוגיה פורצת דרך המעודדת את היכולת הטבעית של העור לתקן ולחדש את עצמו. במוצרים חומצות אמינו טבעיות, ויטמינים ופפטידים, שפיתח פרופ' אוגוסטינוס באדר, רופא ומדען, על בסיס למעלה מ-30 שנות מחקר. בין המוצרים גם סרום פנים, שלדברי החברה מונע את התייבשות והזדקנות העור ומגן עליו מפני נזקים סביבתיים. הקרם נעים, נספג בקלות ונותן תחושת רוויה בעור.
טווח מחירי המוצרים: 785-2,190 שקלים
שפתון למניעת יובש חדש לבליסטקס - רוויטלייזר. לדברי החברה השפתון החדש מחייה ומחדש את מראה השפתיים על פי פורמולת טיפוח המעניקה לחות אינטנסיבית. המוצר מכיל שמן פולי קפה, הידוע כעשיר בחומצות שומן ונוגדי חמצון, שעוות דבורים ושעוות קנדלילה שמרככות ומזינות את השפתיים, ומועשר בפפטיד הידוע כמסייע ועוזר לגמישות העור. אנחנו דווקא הרגשנו בו טעם יותר של קקאו מאשר של קפה, כשמרחנו אותו על השפתיים, אבל הוא נעים מאוד ומסייע במניעת יובש.
מחיר: 22.10 שקלים
לקראת הוולנטיין משיקה רשת אימפרס את "הלב של אנה" - שרשרת ותליון בעיצוב של לב מעוטר ב-46 יהלומים טבעיים, ומדגמנת אותו, כמובן, אנה ארונוב. השרשרת מגיעה בזהב 14 קראט לבן, צהוב או אדום, ויכולה להיות מתנה מושלמת לחג האהבה.
מחיר: 990 שקלים
חברת Franco Bane פותחת חנות פיזית לנעלי גברים בתל אביב, ומשיקה, בין השאר, כפכפי אלגנט לסתיו-חורף 2025, עם מדרס היברידי נשלף שניתן להחליף למדרס אישי. המדרס ההיברידי תומך בקשת כף הרגל, יש לו כרית עקב שסופגת זעזועים וכיסי אוויר בצורת יהלום בתחתית המדרס מאפשרים הליכה נוחה. מדובר בכפכף נוח שמתאים גם לנשים, אבל כזה שלא תנעלו אחרי האמבטיה - אלא כשתרצו להיות קצת יותר אלגנטיים בבית - עם נעל שאפשר גם לצאת איתה לרחוב.
מחיר: 250 שקלים, טווח מידות: 39-46, להשיג באתר החברה www.francobane.com ובחנות
ליין חדש בסדרת השפתונים Mac-ximal של M.A.C - סילק סאטן, קולקציית שפתונים בגימור סאטן מבריק ומלוטש, שלדברי החברה הם בעלי פיגמנט עשיר ועוצמתי ויתרונות הזנה, עם תמצית פרחי רימון, שמן זרעי קמליה ושמן ארגן. המריחה חלקה, השפתון פיגמנטי ונעים על השפתיים.
מחיר: 114 שקלים ליחידה
M.A.C מרחיבים את סדרת Hyper Real Skincare לשיפור מרקם העור, ומשיקים את MAC Hyper Real Serumizer Eye - סרום במרקם ג'ל עם במרכיבים פעילים לטיפול כולל באזור העדין סביב העיניים, שלדברי החברה משפר את לחות העור, מפחית כהויות, שומר על האיפור רענן לאורך כל היום וחושף מראה עיניים צעיר יותר. פורמולת הסרום מכילה את תמצית האדמונית היפנית הלבנה, וכן רכיבי לחות כמו ניאצינמיד, המסייע בהאצת חילוף התאים תוך ליטוש עדין של העור, סרמידים משקמים המעניקים תוצאות מיידיות ולאורך זמן,
וויטמין C מאיר ומהדק את העור העדין סביב העיניים.
מחיר: 230 שקלים
ויסוצקי משיקה את BEAUTEA: תה ירוק עשיר בנוגדי חמצון EGCG בטעם עדין וקטיפתי של פטל ורדים, בתוספת אבץ, קמומיל וקלנדולה. התה נוצר בהשראת מגמת ה-wellness, ויש בו רכיבים המוכרים מעולמות הטיפוח בתרומתם לשמירה על בריאות העור והשיער. אנחנו לא יודעים עד כמה הוא באמת יתרום לשמירת העור והשיער, אבל מה שכן - מדובר בתה טעים בטעם פטל עשיר, שמספק חוויית שתיה מהנה.
מחיר: 26-28 שקלים, להשיג בסופר-פארם
Schweppes יוצאים עם שני טעמים חדשים בסדרת הקוקטיילים המוכניים לשתייה, עם 5% אלכוהול, בטעמי רום אבטיח ורום אננס. בישראל, לדברי החברה, טרנד הקוקטיילים הביתיים התחיל לתפוס תאוצה בתחילת 2020. מאז, צריכת האלכוהול הביתית גדלה באופן משמעותי, וטרנד הקוקטיילים המבוקבקים הפך לסגמנט מוביל בצריכת אלכוהול בישראל.
טווח מחירים: 10-16.20 שקלים ל-280 מ"ל
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו