פרסום ראשון : שופרסל מרחיבה את קטגוריית "שופרסל בייבי" ומשיקה לראשונה קולקציית ביגוד ראשוני לתינוקות. בנוסף להשקת הביגוד לתינוקות, תרחיב הרשת גם את סדרת האביזרים לתינוקות שלה, וזו תכלול אביזרים נוספים דוגמת מנשא לתינוק, "אוניברסיטה", כיסא אוכל, טרמפולינה ועוד.
בקטגוריית הביגוד ברשת, בחלק מהסניפים הגדולים, ניתן היה למצוא עד היום ביגוד למבוגרים ולילדים מגיל 3 ומעלה, אולם לא היה מענה עד כה לתינוקות. כעת, קולקציית הביגוד הראשוני תציע מגוון פריטים לבנים ולבנות מגיל 18-0 חודשים, בהם: אוברולים, בגדי גוף, רגליות, מכנסיים, בגדי גוף מעטפת, חיתולי טטרא ועוד - בהפרדה עבור בנים, בנות ויוניסקס. הפריטים יוצבו במחלקת תינוקות ייעודית, לצד כל המוצרים המשווקים ברשת המיועדים לתינוקות.
קולקציית הביגוד לתינוקות ברשת // צילום: דני לרנר
"הרחבת הקטגוריה היא המשך ישיר לאסטרטגיה של החברה לחיזוק תחום התינוקות והילדים אליו נכנסנו לפני כשלוש שנים", אומר אורי קילשטיין, משנה למנכ"ל הרשת וסמנכ"ל השיווק והסחר, שמסביר: "לפני כשלוש שנים שופרסל החליטה שהיא יוצאת למהלך אשר ייתן מענה ללקוחות ,שיוכלו לקנות את כל מה שהם צריכים תחת קורת גג אחת - רכישת מוצרי מזון, מוצרים לבית, מוצרי טיפוח וגם מוצרי תינוקות. התחלנו מהלך גדול, תחת השקת המותג הפרטי את 'שופרסל בייבי', עם יבוא תרכובות מזון לתינוקות (תמ"ל), סדרת דייסות ומחיות. בנוסף, ניתן יהיה למצוא סדרת מוצרי טואלטיקה וסדרת אביזרי תינוקות, הכוללים מוצצים, בקבוקים, כלי אוכל, אבקות ומרככי כביסה לתינוקות, ועוד. זו עוד נישה שתיתן מענה של מוצרים איכותיים ובמחירים נוחים, כולל האפשרות להזמין אותם דרך שופרסל אונליין".
לדברי קורין קטנר, מנהלת תחום המותג הפרטי של שופרסל, מדובר במהלך של בדיקת שווקים בחו"ל , אשר החל לפני כשנה וחצי, וכלל עבודה על העיצוב של הפריטים ושיווקם לשוק כבר בימים אלה. "יש לנו מעצבת שיצרה את העיצובים הבלעדיים, והפריטים יוצרו במיוחד עבורנו בסין, עם הרכב בד של 100 אחוז כותנה, כך שכל מלאכת הייצור, בחירת הבדים, ובקרת הייצור נבחרו על ידינו בקפידה", מסבירה קטנר. "לא מדובר ברכישת מותג קיים מחו"ל והבאתו ארצה".
מנשא לתינוקות בקטגוריית "שופרסל בייבי" // צילום: דני לרנר
קטנר מציינת, כי בקולקציית הקיץ קיימים כ-15 עיצובים אופנתיים, בצבעים רכים ומגוונים, לבנים ולבנות. בחורף, הקולקציה צפוייה לכלול גם ביגוד מפליז ועוד פריטים חורפיים. "החזון הוא להציע להורים מגוון פתרונות בתחום התינוקות, כשהם באים לערוך קניות מזון לבית. המהלך רק יילך ויעמיק, כך שקטגוריית התינוקות ברשת תהיה סוג של 'שופ אין שופ' בפני עצמה", מוסיפה קטנר.