צילום: מישל דוט קום // יוביל את רכבת ישראל בשנים הקרובות והמאתגרות

מנכ"ל הרכבת החדש: אל"מ במיל' מיכאל מייקסנר

מייקסנר בן ה-61 יחליף את המנכ"ל היוצא שחר איילון • נבחר בין השאר בזכות הניסיון הרב שרכש בניהול מצבים מורכבים ומשברים גם בתחום יחסי העבודה

דירקטוריון רכבת ישראל בחר היום (רביעי) את מיכאל מייקסנר לתפקיד המנכ"ל הבא של רכבת ישראל, שמחליף את המנכ"ל הפורש שחר איילון שכיהן כשנתיים בתפקיד.

מינוי המנכ"ל הנכנס אושרר היום, לאחר שמוקדם יותר השבוע נבחר על ידי ועדת האיתור מטעם דירקטוריון הרכבת, וטעון את אישורם של שר התחבורה ושר האוצר, לאחר התייעצות עם הוועדה לבדיקת מינויים בשירות הציבורי.

מייקסנר עמד בכל תנאי הסף שנקבעו ונבחר על בסיס ההתאמה הטובה ביותר מקרב המועמדים לתפקיד. ועדת האיתור לתפקיד התרשמה, בין היתר, מיכולות המנהיגות והובלת צוותי הנהלה והנעת העובדים שלו, וכן מהראייה האסטרטגית והחזון שהציג ומיכולת תכנון וביצוע של תפעול מערכות מורכבות. למייקסנר ניסיון רב בניהול מצבים מורכבים ומשברים, בין השאר גם בתחום יחסי עבודה.

אל"מ במיל' מיכאל מייקסנר, 61, נשוי ואב ל-3, מכהן כיום כמנכ"ל חברת 'אימקו תעשיות' ובעבר כיהן כמנכ"ל חברת 'מרכבים' וכמנכ"ל קבוצת 'חוד אסף תעשיות'. כמו כן כיהן כראש הרשות לפיתוח טנק המרכבה וכראש מחלקת מערכות ממונעות ביחידה הטכנולוגית של אגף הלוגיסטיקה והטכנולוגיה בצה"ל.

מייקסנר צפוי להוביל את רכבת ישראל בשנים הקרובות והמאתגרות, זאת על רקע צמיחה חסרת תקדים בביקוש לנסיעה ברכבת, לצד מחסור חמור בתשתיות מסילה ובקרונות. כמו כן יצטרך לעסוק ביחסי עבודה מתוחים על רקע סכסוכי העבודה הרבים מול ועד העובדים בראשות גילה אדרעי.

בנוסף, יוביל את תוכנית הפיתוח הנרחבת ברכבת ישראל, הכוללת את פרויקט החשמול והצטיידות בצי נייד חשמלי, בניית המסילה המזרחית, הוספת מסילה רביעית בציר איילון, מעבר למערכת איתות מבוססת סלולאר ועוד.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...