VDroom חברת הטכנולוגיה התיירותית הישראלית מבצעת בשקט את דרכה לקראת השתלטות על ענף התמונות התיירותי בעולם!
החברה שנוסדה לפני 14 חודשים, השיקה חברת בת באירופה ומרבית עובדיה הם אלה שכבר עשו אקזיט מרשים בתחום התיירות העולמי. החברה הקודמת שהרים הצוות המנוסה בראשות המנכ”לית מיכל הובשמן, “איזי טו בוק”, נמכרה לחברת “BCD טראוול” ענקית תיירות אירופאית, לאחר שהצביעה על מחזור עסקי של מאה מיליון אירו בשנה. החברה שנמכרה הציגה רווח תפעולי מדי שנה. לאנס ביילי מי שהוביל את צוותי הפיתוח בחברה שנמכרה, הוא גם זה שמשמש כמנהל פיתוח ומייסד בVDroom.

מיכל הובשמן מיהרה לגייס את הצוות מחדש ולהוביל הקמת חברה חדשה שמסמנת פריצת דרך בתחום התיירות המצולמת.
הובשמן: “מדובר בממשק לניהול תמונות דו ותלת מימד לאתרים של רשתות בתי מלון עולמיים ולענקיות הטראוול. הבינה המלאכותית שלנו מובילה טכנולוגיה עולמית חדשה שתספק ממצאים ברורים לגבי בחירת התמונות האידיאליות והתאמתן לפרופיל המשתמש. זהו מנגנון המרה מתקדם שעושה תהליך יעיל בהמרת הגולש למשלם וגם עוזרת מאוד לגולש להפסיק להשחית זמן ומאמץ בצפייה בתמונות כבדות, מסורבלות, ישנות בדו מימד. המחקר והפיתוח שעשינו לימד ששנים ארוכות לא קרה שום שינוי באופן התצוגה של התמונות בדו מימד. מרבית הגלריות משעממות, עמוסות, כבדות ולוקח המון זמן לצפות בהן ולקבל החלטה. המחקר קובע שמעל שני שליש מהגולשים מקבלים החלטה בעזרת תמונות. יצרנו בינה מלאכותית שתדע לעשות סדר ולחסוך זמן למשתמש. ענף התיירות בשל ומוכן למוצר גם בגלל ש”פייסבוק” ו”גוגל מאפס” חינכו את המשתמשים שתלת מימד הוא חלק ממערך התמונות. הטכנולוגיה שלנו יודעת לחבר את הממשקים ולהפיץ את הגלריות החכמות בכל ערוץ שיווקי שהמלון יבחר בו. נמדוד תוצאות ונמליץ על שינויים דינאמיים און ליין”.
אתם מייתרים את חוות הדעת בתיירות?
“חוות הדעת מאבדות אמינות ויש שם המון פייק. התמונה מדברת הכי אובייקטיבי". מחקר שנעשה בטכניון ע”י פרופ’ מרים ריינר עם סטודנט שלה לדוקטוראט אלכס דן , בו השוותה בין תפישה של תמונה בדו מימד לעומת תפישה בתלת מימד, ומצאה שבתלת מימד קל יותר ומהר יותר לעבד את התמונה , צפייה וניתוח תמונת דו מימד דורשת פי 1.5 מאמץ וריכוז לעומת תמונת תלת מימד, פרופסור ריינר הוכיחה זאת במספר מחקרים בתנאים שונים ופלטפורמות שונות ומכאן עוצמתו עבור בתי המלון וענקיות הטרוול ברורה, יעילה, חסכונית בזמן ומאמץ. "המצאנו טכנולוגיה וממשק חכם שיעשה סדר בתמונות ויבחר בדיוק מה שהגולש רוצה לראות ולדעת”.
עד כה גייסה החברה מאות משתמשים, בעיקר רשתות בתי מלון בינ”ל. רשת “פתאל” הדוגלת בחדשנות ומתפשטת בתחום הדירות להשכרה לטווח קצר, משתמשת בפתרון של VDroom ויוצרת יתרון תחרותי. רשתות עולמיות נוספות: אייביס, הולידי אין, רדיסון סאס.

הובשמן חושפת שהחברה חתמה הסכם חדש עם ענק תיירות און ליין טרוול עולמי ובשבועות הקרובים יתחיל פיילוט נרחב ב- עשרות בתי מלון שישתמשו בתוכנה כדי להסיק מדעית איך הבינה ויכולת ההתאמה משפיעים על אחוזי ההמרה.
VDroom היא החברה היחידה בתחום התיירות שזכתה למענק מהשוק האירופאי המשותף, בסכום 2.6 מיליון ש”ח למטרת פיתוח. המענק משקף את הקביעה שמדובר בטכנולוגיה חדשנית, פורצת דרך ובעלת פוטנציאל עולמי.
בימים אלה ולקראת תחילת פעילות בשוק האסיאתי (נחתמים הסכמים על מהלך פיילוט מול 20 בתי מלון מובילים באסיה) משלימה החברה גיוס קמפיין המונים למטרת המשך פיתוח עסקי. המשקיעים יקבלו כרטיס כניסה לבעלות עתידית על מניות החברה עם הטבה משמעותית לכל המירי ההחלטות.
לפרטים נוספים:
https://www.exitvalley.com/Projects/VDroom/?WebLang=HE
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו