חברת טיפוח קוריאנית מגיעה לארץ

מוצרי הטיפוח של 'TONYMOLY' מיוצרים עם טכנולוגיות חדשניות מהמזרח כמו ריר חלזונות, קליפות ביצים ורכיבים מפירות וירקות

בימים אלה מושק מותג טיפוח חדש בישראל בשם 'TONYMOLY'. מדובר בחברת קוסמטיקה קוריאנית מובילה בעולם שלראשונה עושה עליה ומצטרפת לשוק הטיפוח הישראלי עם בשורה וחדשנות. 

בשנים האחרונות הקוסמטיקה הקוריאנית, שקיבלה את השם "K-BEAUTY", צברה פופולאריות רבה כשהמותג המוביל בקטגוריה נקרא 'TONYMOLY'. לאור הביקוש המתרחב לקוסמטיקה קוריאנית, חברות קוסמטיקה מערביות התחילו לייצר מוצרים בהשראתה. 

הקוסמטיקה הקוריאנית אחראית לטרנדים רבים, בהן מסכות הבד הפופולאריות, שגם בישראל נחשפו אליה. המותג הוקם בשנת 2006 בקוריאה עם מגוון של למעלה מ-6,000 מוצרים.

משנת 2013 החברה החלה לשווק את מוצריה גם במערב. סוד הצלחתם נובע משימוש בחומרים מהם עשויה קוסמטיקה עילית, עם פטנטים ייחודיים למותג במחירים נוחים, כשכל זה מגיע באריזות מעוצבות שמושכות את העין.

המוצרים משווקים ב-60 מדינות בעולם בסניפי SEPHORA, בבתי הכלבו היוקרתיים, ברשתות הפארם ובחנויות קונספט עצמאיות. בישראל הוא יימכר בעמדות ייחודיות ברשת סופר פארם ובדיוטי פרי שכוללות סדרות טיפוח כמו דיאודורנטים, קרם ידיים, מסכות פנים ועוד וכן מגוון מוצרי איפור כמו שפתונים עמידים ומסקרות. 

אריזות המוצרים לא שגרתיות. מדובר במארזים בצורת חיות ופירות כנהוג באסיה. בין המוצרים המיוחדים תמצאו מסכת פנים עם אפקט הבהרה מיידי שכוללת מיצוי מי עגבניה ותמצית זרעי עגבנייה שיוצרים מראה קורן ובהיר לפנים (מחיר 69.90 שקלים).

קרם לחות בצורת מדוזה שחורה, מסקרה עמידה שמעבה ונותנת נפח לריסים בעיצוב דמוי עט, פריימר לפנים במארז דמוי ביצה, אייליינר ג'ל לתיחום העין באריזה דמוי עט נוצה, שפתון עמיד ועוד.  

המוצרים הקוריאנים מציגים גם טכנולוגיות חדשניות מרפואת המזרח כמו ריר חלזונות, קליפות ביצים ורכיבים מפירות וירקות.

מחירי המוצרים: 100-15 שקלים. סדרת האנטי-אייג'ינג כוללת שלושה מוצרים שר ימכרו בעלות של כ-300 שקלים למוצר.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...