היאלי יעקבי־הנדלסמן
חברת סונול משיקה ארנק דיגיטלי, המאפשר למתדלקים בשירות העצמי להפעיל את משאבת הדלק מבלי להזדקק לאמצעי תשלום.
הארנק הדיגיטלי החדש של סונול מתחבר מרחוק למשאבת הדלק, כך שלקוחות המתדלקים בשירות־עצמי יכולים להפעיל את המשאבה היישר מהנייד. בסונול אומרים שבעתיד הזיהוי יתבצע גם באמצעות תווי פנים. עד כה סונול הציעה אפשרות של תשלום דיגיטלי, אך הלקוחות נדרשו להזין קוד שנשלח אליהם כדי להפעיל את המשאבה; החידוש הוא שכעת הפעלת המשאבה תתאפשר ישירות מהנייד, וכך ייחסך ללקוח זמן בעת התדלוק.
בחנויות הנוחות של הרשת, Sogood, יתבצע התשלום באמצעות הצמדת המכשיר הסלולרי לסורק ייעודי סמוך לקופה. המטרה היא שהאפליקציה תייתר למעשה את השימוש בכרטיס אשראי ובמזומן.
עוד מציעה האפליקציה סל הטבות מותאם אישית ללקוח על בסיס היסטוריית הקניות שלו. האפליקציה, המבוססת על טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI), מזהה את הרגלי הצריכה וההעדפות של הלקוח ומתאימה לו את הקופונים הרלוונטיים והאטרקטיביים ביותר לצרכיו. הלקוח יוכל לממש הטבות גם באמצעות נקודות "goods", שאותן הוא צובר בכל תדלוק ובכל רכישה בחנויות הנוחות.
האפליקציה מוגנת באמצעות זיהוי טביעת אצבע. כחלק ממבצע השקתה, החברה מעניקה קופון קפה חינם ו־10 נקודות "goods" לצבירה ולמימוש לכל מי שיוריד את היישומון.
טכנולוגיות מתקדמות
האפליקציה פותחה ומנוהלת על ידי חברת iGroup, המתמחה בהקמה ובניהול של תוכניות נאמנות דיגיטליות המותאמות באופן אישי לצרכן, בשילוב עם יכולות הפיתוח של סונול.
לדברי ניר גלילי, מנכ"ל סונול: "שדרוג האפליקציה, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, מאפשר פנייה מותאמת אישית ללקוחותינו כך שכל אחד ואחת ייהנו מחוויית שימוש אישית וחדשנית".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו