רשת תכשיטים חדשה בשם EX FACTORY מאיימת לשבור את מחירי שוק תכשיטי הזהב והיהלומים שאנו מכירים ומציעה תכשיטים מזהב 14 קראט ויהלומים אמיתיים במחירים שבין 200 ל- 1,200 שקלים.
דנה ריבס, יוזמת הרעיון ומבעלי הרשת, אמרה: "המטרה של הרשת היא הנגשת תכשיטי הזהב והיהלומים לציבור הרחב. עד היום לא כל מי שרצה תכשיט מזהב ויהלום יכול היה להרשות לעצמו בגלל מחירים גבוהים". לדבריה, "מדובר ביהלומים טבעיים לא ביצור תעשייתי או זרקונים. התכשיטים עברו את אישור מכון התקנים, יש הטבעה עליהם וכל לקוח מקבל תעודה עם התכשיט המעידה שמדובר בזהב".
לשאלה כיצד המחיר הוא נמוך למה שהשוק מציע כיום היא מציינת: "כל התכשיטים עוברים תהליך קימברלי (אמנה בינ"ל) ומיוצרים במפעל בישראל, בבעלות המשפחה ובמפעלים נוספים ברחבי העולם הפועלים עם הקבוצה. אין פערי תיווך, מהמפעל ישר ללקוח דבר שמאפשר למכור תכשיטים במחירים נמוכים ונגישים".
מאחורי המותג עומדת היזמית דנה ריבס, בעלת משרד עצמאי בבורסת היהלומים ובעלת רישיון לייצור תכשיטים ממשרד הכלכלה. בבעלותה חנויות תכשיטים באירופה ופעילות סחר בתכשיטים ויהלומים באירופה ובצפון אמריקה.
הביצוע בשטח הופקד בידי אלון ריבס, הבן של דנה, שנולד וגדל לתוך עולם התכשיטים והיהלומים. הקבוצה חברה למאור ברוכמן, מקימת מותג בגדי הים "MOBO", שאחראית על פעילות השיווק והמיתוג של החברה.
טבעת זהב. מחיר: 800 שקלים // צילום: יח"צ חו"ל
בין התכשיטים ברשת: צמידים טרנדיים של לבבות, חמסה וכוכבים ב-300 שקלים, עגילי סטאד יהלומים צמודי אוזן ב-500 שקלים, שרשרת קקטוס, פיל, ג'ירפה מזהב ויהלומים ב-800 שקלים, טבעות משולשים, צמידי אננס, תליונים בשיבוצי יהלומים, עגילים נופלים בצורת עלה ועוד.
התכשיטים מוצעים למכירה בשלושה צבעים שונים: זהב צהוב, לבן ואדום בשילוב יהלומים אמיתיים ואבני חן בירוק, ורוד ושחור.
EX FACTORY מחיר: 800 שקלים // צילום: יח"צ חו"ל
מאור ברוכמן, מנהלת השיווק של המותג, אמרה: "התכשיטים של EX FACTORY משלבים אלמנטים טרנדיים וקלאסיים בעלי סטייל נצחי. מגוון התכשיטים כוללים טבעות קוקטייל מרשימות, צמידים מעודנים, עגילי סטייטמנט ושרשראות".
החנות הראשונה של הרשת נפתחה לאחרונה ברמת השרון, כשהקבוצה מתכננת לפתוח עוד 28 חנויות בפריסה ארצית בארבע השנים הקרובות. החנות השנייה צפויה להיפתח בקרוב בקריית גת ואחריה בתל אביב באזור הצפון הישן.
מותג התכשיטים בחר בתאומות נוי והדר קרקו להוביל את הקמפיין הראשון של הרשת. אתר אונליין עולה לאוויר בימים אלה עם מגוון התכשיטים.