טרנד היוניסקס מגיע ל-H&M

שיתוף הפעולה החדש של H&M והמותג השוודי Eytys מציג את הקוליות של שנות ה-90 במיטבה • ד"ש מהעבר מסוליית הטרקטור

התרגלנו כבר לראות שיתופי פעולה מרגשים ואופנתיים עם רשת האופנה הענקית H&M. חלק משיתופי הפעולה כללו את לנוון, מוסקינו, קרל לגרפלד, סטלה מקרטני, ויקטור אנד רולף, רוברטו קוואלי, ג'ימי צ'ו, ורסצ'ה, בלמיין, קנזו ועוד. 

Eytys x H&M // צילום: הנס מוריץ 

בכל שיתופי הפעולה האלו H&M הצליחה להביא את סגנון העלית של מותגי היוקרה אל הקהל הרחב עם מחירים נגישים ונוחים לכל אחד. 

הפעם, המותג הצליח להפתיע עם שיתוף הפעולה הבועט, העדכני והמעניין ביותר שהיה עד כה עם מותג קטן ופחות מוכר אך מפתיע - מותג אופנה שוודי Eytys.

קולקציית Eytys X H&M שזמינה החל מהיום בחנויות הרשת, היא קולקציית יוניסקס ייחודית שתציע נעליים, בגדים ואקססוריז נטולי מגדר לבוגרים, וכן מבחר פריטים לילדים שעוצבו בשיתוף עם מעצבי הבית של H&M. 

פריטי יוניסקס // צילום: הנס מוריץ

המותג Eytes נוסד בשנת 2013 על ידי שני חברים, מקס שילר ויהונתן הירשפלד בסטוקהולם, במטרה ליצור את הסניקרס המושלמות, קוליות ומעט גסות, אך עם המון נוכחות, המאופיינות בסוליות טרקטור. בזכות ההצלחה והפופולאריות של הנעליים, המותג צבר תאוצה והפך למותג אופנה ליודעי דבר בעולם. 

גישת העיצוב של המותג השוודי Eytys והאתוס הכולל של החברה נעוצים בעידן הדיגיטלי אך מושפעים גם מהרצון לעצב באופן חופשי ללא מגבלות מגדר או גיל. מגוון הצבעים מאוד מצומצם, כשהפריטים יכולים בקלות להתאים גם לבנים וגם לבנות. לנו המותג מזכיר מאוד את סגנון אופנת הרחוב בסרט הגראנג' הקלאסי משנות ה-90 "טריינספוטינג", חוץ מיואן מקגרגור, שחסר לנו בתמונות הקמפיין הנועז.  

מחכים לראות את ריהאנה לבושה בפריטים מהקולקציה // צילום: הנס מוריץ

תחילה, H&M פנו למותג כדי לשתף פעולה במחלקת הנעליים, אך לאחר פגישה אחת הבינו שיש למותג הרבה יותר מזה, וכך נוסדה קולקצית הקפסולה הייחודית.

בין הפריטים הבולטים בקולקציה תוכלו למצוא ז'קט דמוי עור לקה שחור עם רוכסן כסוף, שמשתלב נהדר עם ג'ינסים בגזרה גבוהה ורחבה מבד דנים כחול כהה, טי שירטים מכותנה עבה עם הדפסים עדינים ופוטרים חלקים. התרשמנו במיוחד מקולקציית המיני לילדים שמתחילה מגיל 4,ואין ספק שכל ילד או ילדה שילבשו את הבגדים האלו יהיו הכי קולים בגן. 

הכי קוליים בגן // צילום: הנס מוריץ

"עם שיתוף פעולה זה אנו מקווים להעביר את המסר שלנו לעולם", אמר מקס שילר, המעצב הראשי של המותג. "הסגנון העיצובי שלנו הוא נטול התפנפנות ומגדר, סגנון שמחזיר את הפונקציונליות של הבגדים וכך גם מעלה לאנשים ביטחון עצמי ואטיטיוד רחוב לשגרה היומיומית שלהם".

אנחנו כבר מחכים לראות את הכוכבים הגדולים בעולם לובשים את הפריטים. מי שבמיוחד עולה לנו לראש היא כוכבת הפופ והסטייל ריהאנה, שהמראות האלה יכולים להתאים לה בדיוק. 

הקולקציה זמינה בחנות הדגל של רשת H&M בקניון עזריאלי בתל אביב. טווח מחירים: 24-649 שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר