בסוף השבוע האחרון התקיימה מסיבת השקה חגיגית בלוס אנג'לס למותג תכשיטים חדש AME, שמשמעותו נשמה בצרפתית. מדובר במותג תכשיטי יהלומים אמריקני המעוצבים על ידי מעצבת ישראלית בשם אלינור אבני. למסיבת ההשקה הגיעו שלל אושיות אופנה ואומנות, ביניהן לא אחרת מהזמרת, השחקנית והדוגמנית זנדאיה והשחקנית אודיה רש.
זנדאיה היפיפיה לבשה להשקה שמלה חלומית ומוגזמת של מארק ג'ייקובס מתוך הקולקציה שלו לאביב/קיץ 2019. את השמלה הדרמטית עם נוצות יען בצבעי פסטל היא שילבה באופן מדויק עם נעלי עקב ורודות של כריסטיאן לובוטין וכמובן תכשיטים עם של המותג. המראה של זנדאיה היה נוטף שיק עם אמירה בולטת וברורה, אנחנו אהבנו מאוד.
View this post on InstagramDec 13, 2018 at 9:51pm PST
אבני, 43, מעצבת פנים בהכשרתה ואמא לשלושה היא מעצבת ישראלית שנבחרה על ידי קבוצת משקיעים מרוסיה להוביל את AME כמעצבת ראשית בכל הנוגע לקריאטיב ושפת המותג. אבני הקימה יחד עם אמה תמר אידלמן את מותג התכשיטים "נוריתמי", חשוב מכך, היא אושיית סטייל המוכרת בתעשייה כבר כמה שנים, הן בשל המראה הגבעולי והיפיפיה והן בשל חברויות צמודות עם אושיות מובילות בתעשייה האופנה הישראלית.
ממבט ראשון על אתר המותג ולאחר הכרות קצרה עם אבני הרגשנו שאנחנו נסחפים לתוך עולם חדש, מודרני, מינימליסטי ונקי כשכל תכשיט מספר סיפור משלו. לפי אבני, המותג me מציג תכשיטי יוקרה המאופיינים באסתטיקה מזן חדש, בעל עיצוב נקי ומודרני המותאם לנשים עצמאיות בעידן הנוכחי.
המותג פונה לנשים בשלות וצעירות המבקשות לרכוש לעצמן תכשיטי יהלומים. התכשיטים כולם עשויים 18 קראט זהב ומשובצים ביהלומים בגדלים שבין 0.02 ל-4 קרט.
אהבנו במיוחד את בחירת שגרירות המותג המופיעות באתר - זמרת הסול האנה אנדרסון, אושיית האופנה, הקריאטיב והסטייליסטית נטלי ג'וס ומיסקי מיוז, דוגמנית פלאס סייז דתייה מוסלמית סודאנית ושגרירה לדימוי גוף חיובי. כל הנשים האלו הן נשים חזקות הנלחמות עבור החלומות שלהן.
View this post on InstagramDec 10, 2018 at 1:38pm PST
התכשיטים נעשים בתהליך ידידותי וירוק המקפיד לשמור איכות הסביבה ומונע שימוש ביהלומי קונפליקט. החברה הקימה מעבדה בה מגדלים במיוחד את היהלומים בתהליך בו נלקח גרעין היהלום, ובתוך תא לחץ וחום הוא משחזר את התהליכים שמתרחשים בבטן האדמה מעל פני השטח ובזמן קצר.
גם חנויות המותג עוצבו בעיצוב מודרני עם אסתטיקה של קווין גיאומטריים ונקיים. כל תכשיט נמצא בתוך כלי זכוכית שמזכיר את הכלי שבו הוורד מוחזק בסיפור "היפה והחיה", דבר שיוצר אפקט של פנטזיה ועתידנות. בנוסף לכך, המותג יצר ניחוח ייחודי המכיל תמציות טבעיות המכונה AME-Scent. הריח יהיה בחנויות ובהמשך יצא גם בושם.
אלינור אבני אמרה ל'ישראל היום': "השנה האחרונה הייתה מרתקת מבחינת מחקר ועשייה, החל ברעיון של הקמת מותג תכשיטי יוקרה עם אסתטיקה חדשה - כזו ששמה דגש על עיצוב עם יהלומים בניחוח קז'ואלי ובדגש על נוחות. זו הייתה שנה רצופה בנסיעות ובשיתופי פעולה עם אנשי קריאייטיב המובילים בעולם".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו