הדפס פרה הוא המנומר החדש

המעצב האיטלקי רוברטו קוואלי החליט לרענן את הדפסי החברבורות והנחשים בקולקציה חדשה שלוקחת השראה היישר מהרפת • חדשות האופנה

קולקציית רוברטו קוואלי // צילום: אינסטגרם

מגפי הגומי של Hunter - המותג הבריטי האהוב על מפורסמות בעולם, מגיעים לרשת ההנעלה שוסטר,  מותג הספורט "אדידס", בקולקציית ביגוד צבעונית ונועזת, טרנד חדש מבית רוברטו קוואלי, וגם, אחרי הצלחת תליון הסנפיר, מעצבת התכשיטים רונית ים משיקה עיצוב חדש. 

הדפס חייתי חדש

אחרי טרנד ההדפס המנומר והמנוחש, האם בית האופנה רוברטו קוואלי מביא לנו טרנד חדש? בימים אלה בית האופנה מציג קולקציה חדשה שכוללת פריטים של הדפס דלמטי, ואפילו הדפס של כתמי עור פרה. הקולקציה שהוצגה בסוף השבוע כוללת בין היתר מעיל ארוך עם כתמים בשחור-חום-לבן, וגם פריטים רבים עם שילוב של כל הטרנדים המוכרים לנו יחדיו, כולל  המגמה האתנית והשבטית. לדוגמה, קוואלי הציג מגפיים מנומרים בשילוב חצאית אתנית, שמלה עם הדפס דמוי קעקועים שבטיים וחליפות בעיצוב פרינטים בהשראת הטבע – עבור הגברים. 


View this post on Instagram

A post shared by Roberto Cavalli Official (@roberto_cavalli) on

Nov 23, 2018 at 8:24am PST

הדפסי הפרה של קוואלי 

המגפיים של בית המלוכה הבריטי - בארץ

רשת ההנעלה שוסטר, משיקה בימים אלה, בישראל, את מגפי הגומי של המותג האהוב על מפורסמות בעולם -  Hunter. 

המותג הבריטי החל את דרכו כמפעל גומי שייצר מיליוני זוגות מגפי גומי עבור הצבא הבריטי. לאחר שהוענק לו צו מלכותי על ידי הנסיך פיליפ, בשנת 1977, הפך למותג משגשג. החיבור המלכותי אף הביא את בני המלוכה, כמו הנסיכה דיאנה, וילדיה וויליאם והארי לנעול את המגפיים, ולאחרונה אפילו הדוכסיות קייט מידלטון ומייגן מרקל נצפו נועלות את המותג המקומי. 

בשנים האחרונות המותג שם דגש על אופנתיות והשיק מגוון דגמים ייחודיים עם שילובים מעניינים של בד, עור והדפסים שונים. בין הסלבס שאימצו את מגפי הגומי של המותג תוכלו למצוא את: ברדלי קופר, שרה ג'סיקה פרקר, סלמה הייק, אלכסה צ'אנג, קנדל ג'נר ועוד. 

גם הדגם המפורסם Wellington, מגיע אל המדפים בישראל יחד עם קולקציית חורף 2018, המציגה גזרות גבוהות ונמוכות עם מגוון רחב של צבעים: ירוק חאקי, מנומר, שחור קלאסי ועוד. לילדים קיימים דגמים בגווני  ורוד ,צהוב, אדום ועוד. 

טווחי מחירים: נשים החל מ-499 שקלים, ילדים החל מ-199 שקלים. טווחי מידות: נשים: 42-36, ילדים: 22-37. 

ניתן להשיג ברשת ההנעלה שוסטר ברחבי הארץ ובאתר. 


מגפי האנטר לרשת שוסטר // צילום: אביב אברמוב

המעצבת רונית ים מציגה תליון אישי

מעצבת התכשיטים רונית ים, שעיצבה כבר עבור אושיות כמו מדונה, מישל אובמה, גליקריה ושלומי שבת, חוגגת בימים אלה יום הולדת 50 יחד עם 15 שנים של השראה ויצירה. לרגל המאורע, ים משיקה תליון וקולקציה חדשה של תכשיטים שנקראת - SINCE. הקולקציה, המתאימה לגברים ונשים, ממשיכה את קו העיצובים המיוחד של ים, שיצרה בעבר את תליון הסנפיר - שהפך לסימן מסחרי עולמי. התליון החדש ניתן להתאמה אישית, כולל חריטה של ציוני דרך חשובים – לפי בחירת הרוכש. 

מחירים: קולקציית SINCE תכשיטים: 690-290 שקלים. להשיג בסטודיו ובאתר של המעצבת. 


רונית ים, שרשרת דיסקית // צילום: אודי דגן

לי קופר משיקה קולקציה חורפית צבעונית

מותג הדנים, "לי קופר", משיק את קולקציית הנשים לחורף 2018-19, הכוללת מגוון ג'ינסים מבדים איכותיים, המחטבים את הגוף. העיצובים מציגים סוגי כביסות שונים עם סיומות ודיטיילים מעניינים באזור תפר הצד כגון: קשירה, אבנים מבריקות, רוכסן חיצוני וכדומה. 

כמו כן, ניתן למצוא בקולקציה ג'ינס לבן, מכנסיים במראה מבריק, ובגד גוף - הפריט המשלים האולטימטיבי למכנסי הג'ינס, המגיע בעיצוב קטיפה, כותנה, וקשירה בחלק הקדמי.

עיקר הקולקציה הנשית העונה היא בסימן Back To Basics, טי שירטים, סריגים, שמלות וחולצות אריג שלא מנסות להתחכם ולהמציא את הגלגל. לצד הג'ינסים הקלאסיים ניתן למצוא קבוצת דגמים בצבעוניות של ורוד מעושן, אפור, חאקי ונייבי עם נגיעות אדומות. חולצות ג'ינס צמודות, שמלות אריג ושמלות פלנל משובצת ועוד.

העונה הורחבה קטגוריית הז'קטים והמעילים במותג, עם פריטים כגון מעילי פוך עם פרווה בכובע, מעילי פוך אדום, ז'קטים בבורדו, שחור וכסף, ז'קטים מג'ינס, במגוון צבעים, גזרות ואורכים.

טווח מחירים: ג'ינסים: 299.9-169.9 שקלים, טייצ'ים: 149.9-119.9 שקלים, סריגים: 249.9-119.9 שקלים,  

שמלות: 229.9-169.9 שקלים, ווסטים, ז'קטים ומעילים: 349.9-199.9 שקלים, נעליים 249.9-169.9 שקלים.

להשיג ברשת לי קופר.


לי קופר, חורף 2018-19 // צילום: אלכס ליפקין 

אדידס בשיתוף פעולה נועז 

מותג הספורט אדידס, חובר לשיתוף פעולה עם המעצבת הניו יורקית Olivia Oblanc, וחושף קולקציית ביגוד חדשה בהשראה וינטג'ית. הקולקציה מכילה 15 פריטים מפתיעים וחדשים המשלבים את המורשת של אדידס ואת הקו העיצובי של Oblanc - שכהרגלה אוהבת לנפץ תפיסות קונבנציונליות של נשיות. פריטי הוינטג' משלבים אלמנטים ספורטיביים ועשויים מחומרים עמידים למים. הגוונים בקולקציה נבחרו בהשראת צבעי עבודה, כמו: כחול, אדום, והרבה צהוב. אדידס ו Oblanc שומרים ביחד על מחויבות משותפת לקיימות ומשתמשים בחומרים ממוחזרים ומתכלים. הקולקציה זמינה במהדורה מוגבלת בסניף גינדי TLV. 

טווח מחירים: 1499.9-249.9 שקלים.


אדידס עם Olivia Oblanc // צילום: יח"צ

מטריה עם כיתוב ומטרה

לקראת החורף, למי שרוצה ללכת עם מטריה קצת שונה ומקורית, עמותת "אנוש" מציגה מטריות עם כיתובים ייחודיים כמו: "אני יבש ואתה לא", "יורה? מלקוש? סתם גשם?", ומטריית "בתחזית אמרו גשם?". המטריות מיוצרות בעמותת אנוש ונמכרות באתר האונליין שלהן. מחירן 39 שקלים והן מיוצרות על ידי אנשים בעלי מוגבלות נפשית, במרכזי השיקום של העמותה. להשיג באתר אנושופ


מטריה של אנוש // צילום: יח"צטעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר