Adika משיקה תת מותג למתבגרות

קטגוריית ה YOUNG מיועדת לצעירות בנות 14-10 שמחפשות מענה אופנתי מותאם לגילן • וגם, לאדילה עולה עם אתר משודרג

Adika YOUNG, עם הפרזנטורית נועם בוהדנה // צילום: בר שריר

מותג האופנה "Adika", הכריז היום (שני), על כניסתו לפלח שוק צעיר יותר, ומשיק תת מותג בקטגוריה חדשה שתקרא Adika YOUNG. הקטגוריה מיועדת לילדות מתבגרות, בין גיל 14-10 ומורכבת  ממידות וגזרות המותאמות לגילן. בחברה מבטיחים שגם בקטגוריה זו המחירים יהיו נוחים ונגישים, ויעמדו על הטווח שבין 169-39 שקלים.

מאחר ומדובר בקהל צעיר יותר, ב Adika החליטו לייצר לו תת מותג נפרד עם קולקציה שונה ופרזנטורית משלו. המותג אף פתח חשבון אינסטגרם מופרד לקטגוריית ה YOUNG, שיכיל פניה פרסומית ושפה גרפית ייחודית לקהל היעד.

את הקמפיין תלווה נועם בוהדנה, אחייניתה של מירי בוהדנה, שאלו צעדיה הראשונים בעולם הדוגמנות. לצידה של נועם, יככבו דוגמניות צעירות וחדשות בתחום, ודמויות בולטות מהרשתות החברתיות, כגון להקת formula, וצמד 2sweet. 

לדברי אורנה אלוביץ, אחראית על פיתוח עסקי ואסטרטגיית מותג, תת המותג הצריך מהחברה השקעה של מעל למיליון שקלים: "אנו מביאים בשורה מרגשת לפלח שוק ייחודי שמשווע לאופנה עדכנית ולא מוצא מענה היום. הן כבר לא ילדות אך גם לא נשים, יש להן טעם וסטייל מפותח משלהן וכן צרכים אישיים וחברתיים שמחייבים קו אופנה ייחודי". 

אלוביץ טוענת כי מדובר בדור של בנות שיודעות מה הן מחפשות, ומבקשות שיבינו שהן כבר לא שייכות למחלקת בגדי ילדים. "הן חשופות לרשתות החברתיות, מעודכנות בכל הטרנדים וכבר בגיל כה צעיר הן הופכות לפאשניסטות צעירות. יחד עם זאת, אנו לא שוכחים שהן מאוד צעירות ועל כן נציע קולקציה ייחודית ונינוחה שתואמת את גילן".

תת המותג יופיע כקטגוריה נוספת באתר ויכיל כ-100 פריטים אופנתיים הכוללים בייסיק, קז'ואל ואירועים חברתיים. את הפריטים ניתן גם יהיה למצוא גם בחנות Adika Center, חנות הדגל בדיזנגוף סנטר, שם תוקדש לקטגוריה קומה שלמה. טווח המידות ינוע בין XS  ו-S, בהתאמה לגילאי 10-9 ו-14-11. 

אתר משודרג ל"לאדילה"

חודשיים לאחר השלמת עסקת קסטרו-לאדילה, עולה אתר האופנה המחודש של לאדילה בהשקעה של חצי מיליון שקלים. כזכור, קסטרו רכשה לפני כחודשיים את האתר כחלק מהתרחבות החברה בזירת האון ליין, והשקיעה בשדרוגו עם פיצ'רים מעודכנים, תמונות עם רזולוציה גבוהה וטכנולוגיות וידאו חדשות - לחוויית קנייה אופנתית יותר.


לאדילה, עם הפרזנטורית ריף נאמן // צילום: שוקה כהן

למי שאיננו מכיר את המותג, מדובר במיזם אופנה ישראלי וייחודי בתחום האון ליין, שנודע בשל שירות ה After Pay שלו - מודל מכירה ייחודי המאפשר ללקוחה למדוד בביתה לפני התשלום, ולשלם רק על מה שבחרה לרכוש, זאת בשילוב של שילוח מהיר תוך יום אחד.

האתר אף פעיל מאד ברשתות החברתיות ומתאפיין בעדכון קולקציות מהיר, כך שבכל שבוע מוצגות בו שתי קולקציות מלאות חדשות.

בחודש ספטמבר האחרון, כאשר קסטרו רכשה את אתר לאדילה, אמר גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו: "מצאתי בלאדילה פוטנציאל לחיזוק קבוצת קסטרו בזירת האון ליין המתפתחת בארץ ובעולם. הקונספט המכירתי הייחודי של לאדילה, באמצעות שירות After Pay, כמו גם תמהיל המוצרים באתר, הופך אותו לאתר מושלם לצעירות שאוהבות אופנה".

ספיר סילברשטיין, לאדילה ברקוביץ', גבי רוטר, לירן אברהם ואליחי מיסן // צילום: רפי דלויה

לאדי (לאדילה) ברקוביץ', אחת מיזמי האתר, אמרה היום ל"ישראל היום": "אנחנו מאמינים ששדרוג חווית המשתמש באתר היא חלק מרכזי בפיתוח הפעילות של לאדילה בישראל. שירות ה After Pay, המאפשר למדוד בבית לפני התשלום, נעשה נוח יותר לשימוש ועכשיו האתר מעניק חווית משתמש נוחה יותר עם דגש על ווידאו. אנחנו חושבים שווידאו הוא עתיד האי קומרס. 

לפי ברקוביץ', בחברה אף פיתחו ממשק משתמש חדשני המאפשר לקצר את תהליך ההזמנה דרך המובייל: "מאז ומתמיד היינו חברה שחושבת מובייל פירסט, ועם הגרסה החדשה אנחנו בטוחים ששביעות הרצון של הלקוחות תהייה מצוינת". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר