התצוגה של H&M & Moschino שברה את הרשת

שמלות מעור, אוברולים מעוטרים באלפי אבנים נוצצות, שרשראות ענק וג'יגי חדיד אחת - כך נראה חיבור מושלם בין מותגים

תצוגת H&M & Moschino TV // צילום: יח"צ

אמש (רביעי) התרחשה תצוגת האופנה שכולנו חיכינו לה כבר מרגע ההכרזה על שיתוף הפעולה בין שני מותגים אהובים, בחודש אפריל האחרון בפסטיבל קואוצ'לה. האירוע חשף את החיבור המסקרן בין המותג האיטלקי מוסקינו והמעצב ג'רמי סקוט לבין הרשת השוודית העולמית H&M. התמונות והסרטונים שיצאו מהאירוע הספיקו לשטוף את הרשת ולהשתלט על האינסטגרם.

שחקנים, דוגמנים ומובילי דעה בהם פריס ג'קסון, פרנסיס בין קוביין ומיילס ריצ'י זכו להיות הראשונים להיחשף לקולקציה המדוברת. 

נקודה ישראלית לא חמקה גם מהאירוע החגיגי, עת שקולה המרגש של הזמרת עופרה חזה התנגן ברקע בזמן שהדוגמנים צעדו על המסלול.

ג'יג'י חדיד בתצוגת H&M & Moschino TV // צילום: יח"צ

התצוגה התקיימה ב-Pier 36 בניו יורק, כאשר ברקע המסלול הוצבו מסכי לד ענקיים שדימו את הטיימס סקוור, בהשראת שם הקולקציה H&M & Moschino TV.  

סקוט הסביר ששם הקולקציה הגיע מהשימוש שלו בדמויות ומטאפורות מתוך סדרות טלוויזיה. מותג מוסקינו שידוע כמי ש"מתרגם" את תרבות הפופ ה"זולה" למוצרי יוקרה, עשה זאת גם בשיתוף הפעולה עם H&M, והוכיח שניתן ליצור אופנה שיקית וזולה בו זמנית.

שיתוף הפעולה בין המותגים השונים נוצר מתוך הבנה שהדור הנוכחי רוצה אופנה שנראית יקרה, במחיר נגיש, והשיוך של מותג אופנת העלית לרשת "עממית", עושה לכולם שירות טוב. את הקולקציה ניתן להגדיר כחיבור של אנרגיית הרחוב עם תרבות הפופ, הגלאם, השובבות המשחקית וההומור.

בלה חדיד בתצוגת H&M & Moschino TV // צילום: יח"צ

סקוט השתעשע בעיצובים, שילב את מה שהוא מכנה "קוטור דמויות מצוירות" בהדפסים, הפך קופסאות קורנפלקס לשמלות, הכניס לקולקציה שרשראות זהב כבדות בהשראת שנות ה-80, פריטי ג'ינס מיוחדים, פרוות סינטטיות צבעוניות, חליפות פוטר וטרנינג הנושאות את הלוגו של מוסקינו והציג מעילי גשם נפוחים בצבעי קריולה או מטאליים, שהפעם קיבלו תוספת של אבנים נוצצות.

מגזין "אל" האמריקני הגדיר את הקולקציה כ-"ווליום 100% שהעלו אותו למקסימום", וקשה שלא להסכים. הקולקציה הציגה אופנת רחוב שהחזירה את הכיף ללוק היומיומי. 

"ניסיתי לשלב את כל המרכיבים שמצפים להם בתצוגה שלי - קוטור קומיקסי לצד אווירת Street wear וכמויות של בלינג היפ הופ, על מנת ליצור מראה שכולו Moschino", אמר סקוט.

תצוגת H&M & Moschino TV // צילום: יח"צ

קאסט הדוגמנים באירוע היה כצפוי נועז ובולט וכלל כוכבים מהתעשייה ומהרשתות החברתיות. מי שפתחה את התצוגה היא בלה חדיד, שצעדה בשמלת עור צמודה עם מחשוף נדיב, אבזמים, ריצ'רצ'ים ומגפיים מעל הברך - עליהם הוצמדו שרשראות זהב, שיצרו מראה אפל וסקסי במיוחד. 

העגילים שענדה חדיד, כמו שאר התכשיטים בתצוגה, הגיעו בהשראת תרבות הראפ ומוסיקת ה R&B שהתנגנה ברקע התצוגה, כולל שירם של ג'יי זי ואלישיה קיז "ניו יורק", שהעצים את חווית התפוח הגדול באוויר. 

עוד דוגמנית בולטת באירוע הייתה נעמי קמפבל שחתמה את התצוגה בשמלת מיני מבד כסוף ומנצנץ – טרנד שצובר יותר ויותר תאוצה. 

גם ג'יג'י חדיד, מי שנחשבת המוזה של סקוט וחברתו הטובה, הופיעה כמובן באירוע עם מעיל גשם אוברסייז מזהב מנצנץ וכיסוי עיניים של מוסקינו מעור ולולאות זהב שהחזיק את שיערה הבלונדיני לאחור. על אוזנייה, ענדה חדיד עגילים מסיביים מזהב עם סמל השלום – וייתכן שסימנה את תחילת חזרתו של הפיס סיין לחיינו. 

עוד צעדו על המסלול האח של החדידיות, אנואר, ויני הארלו, סטלה מקווסל, טיילור היל ועוד. הדוגמנים ירדו אל מסלול התצוגה במדרגות שהזכירו את מחזות הזמר הניו-יורקים של פעם. המסלול עצמו, לעומת זאת, נראה כמו רחוב - המקום שסקוט הכי אוהב לראות בו אנשים לבושים בעיצובים שלו.

נעמי קמפבל בתצוגת H&M & Moschino TV // צילום: יח"צ

מיד לאחר שהמעצב קד את קידת הסיום שחתמה את התצוגה, התרוממו שלטי החוצות שהקיפו את המסלול וחשפו את המפיק וזוכה פרס האמי - האמן דיפלו על העמדה, מוכן להתחיל את המסיבה. במקביל לכך נפתחה גם חנות פופ-אפ אקסקלוסיבית של Moschino TV  & H&M, שהעניקה לאורחים הזדמנות להיות הראשונים להשיג פריטים מהקולקציה.

בהמשך הערב, הוזמנו האורחים להשתתף בחוויה אופנתית-טכנולוגית ייחודית, במציאות מדומה, שנעשתה בשיתוף עם Warpin Media. האורחים הרכיבו משקפיMagic Leap One ונכנסו לטלוויזיה ענקית כדי לחוות את שיתוף הפעולה בדרך חדשה לחלוטין. 

סקוט יצר קולקציה לנשים ולגברים לצד אקססוריז ופריטים מיוחדים לכלבים. קולקציית   H&M & MOSCHINO [tv] , תוצע למכירה בסניף הדגל של המותג ב TLV FASHION MALL החל מה-8 בנובמבר. אנחנו צופים שהיא תתקבל פה בהתלהבות ותאזול מהר מאוד מהמדפים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר