במסגרת ההסכם שנחתם בין הצדדים, ניתנה לקבוצת קסטרו-הודיס הזכות לפתיחת 50 חנויות ואתר אינטרנט בהם ימכרו מוצרי מותג הקוסמטיקה והטיפוח האיטלקי המוביל Kiko Milano. החנות הראשונה של המותג צפויה להיפתח בראשון לציון ב-2019 .
החוזה תקף לעשר שנים ובמסגרתו תשלם הזכיינית לבעלת המותג דמי פיתוח בסכום כולל של 2 מיליון אירו. קסטרו-הודיס ישלמו גם על כל חנות נוספת שתפתח ותמלוגים ממכירות בחנויות ובאינטרנט.
בכוונת הקבוצה הישראלית לפתוח חנויות של מותג הקוסמטיקה בפריסה ארצית, בהשקעה כוללת מוערכת של בין 20-10 מיליון שקלים, במהלך השנתיים הקרובות.
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קבוצת קסטרו-הודיס אמר היום (רביעי), לרגל חתימת ההסכם: "אנו גאים על חתימת ההסכם לזיכיון הבלעדי בישראל של מותג הקוסמטיקה האיטלקי Kiko Milano. אנו מתכוונים לתת לקהל הישראלי את האפשרות ליהנות מאחד ממותגי הקוסמטיקה החזקים בעולם. Kiko Milano מביא שילוב מוצלח בין איכות ומחיר אטרקטיבי, המתאימים ביותר לשוק הישראלי".
כזכור, קבוצת קסטרו-הודיס התמזגה באוגוסט האחרון ומחזיקה במותגים נוספים ב-437 חנויות בפריסה ארצית. בין המותגים הנוספים של הקבוצה: איב רושה, קרולינה למקה, אורבניקה, טופטן, אקססורייז ועוד.
רון רוטר, סמנכ"ל הכספים של קסטרו, אמר ל"ישראל היום": "בחציון הראשון נפתח 3-5 סניפים של המותג, כאשר המטרה היא ליצור פריסה מהירה. בשלב הראשון נפתח סניפים בקניון איילון ברמת גן, בעזריאלי מלחה בירושלים ובקניון עזריאלי בתל אביב. אנחנו צופים שברגע שנשים יכירו את המוצרים והמותג, הן יבצעו גם קניות באתר, שיהיה ״גיור״ של האתר האיטלקי, והשאיפה היא שגם הוא יעלה בחציון הראשון של 2019״.
בשאלת פער המחירים בארץ לעומת איטליה, שם המותג נחשב לזול, אומר רוטר: ״השאיפה היא שהפער יהיה כמה שיותר נמוך. עלויות הייבוא הן גבוהות. מבחינת משרד הבריאות אנחנו צריכים לקבל תקן ישראלי על כל מוצר, למרות שלמוצרים יש תקן אירופאי, וזה כרוך בעלויות רבות. אנחנו נהיה זולים בעשרות אחוזים ממותגים מובילים כמו מאק, אף שמדובר במותג איטלקי איכותי".
באשר לגברים, רוטר מעדכן שהם ייאלצו לחכות בינתיים, היות והמוצרים לגברים לא יוצעו בינתיים בישראל.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו