שחר אבנט, המעצבת הישראלית שכבר כבשה את במת ההופעות של ביונסה, עם שמלה בעיצובה, עושה עוד צעד בדרך להכרה בינלאומית. וגם, מותגי האופנה משתפים פעולה עם יצירותיהם של אמנים אייקונים, ששינו את פני האמנות והתרבות, ומנגישים אותן לקהל הרחב.
המעצבת שחר אבנט בשבוע האופנה בפריז
גאווה ישראלית: המעצבת הישראלית שחר אבנט, מציגה בימים אלה את הקולקציה שלה בשואו רום יוקרתי בפריז, במסגרת שבוע האופנה בעיר האורות. במסגרת חלל התצוגה, שאינו חלק רשמי באירוע, קניינים מכל העולם מגיעים לבחור דגמים חדשים של מעצבים מבטיחים.
אבנט פרצה כזכור לתודעה בזכות הקימונו הצבעוני שלבשה נטע ברזילי בקליפ לשיר Toy, ושמלת הטול המרהיבה בגוון קרמל, שעיצבה לזמרת ביונסה, עבור מסע הופעותיה הנוכחי. המעצבת הצעירה שגם הספיקה להלביש את זנדיה וקלי רולנד, עושה עוד צעד חשוב בקריירה שלה בחו"ל, ובימים אלה היא מציגה קולקציה ססגונית הכוללת שמלות בצבעי ניאון, שמלות שיפון ושמלות עם הדפסים מופשטים, במסגרת חלל התצוגה המיוחד בפריז.
לדברי אבנט, ההשראה לקולקציה מגיעה מתוך תהליכים מעולמה הפנימי המקבלים ביטוי בצבע, רישום וברקמות ידניות עליהן משובצים אבני סברובסקי. "כל קולקציה שאני עושה היא כמו ילד שנולד ואני מתרגשת כל פעם מחדש. אבל בהחלט הצגת הקולקציה בעיר האורות יש בה התרגשות עצומה שקשה לתאר״, היא מסכמת את החוויה.
קולקציית שחר אבנט בשואו רום, בשבוע האופנה בפריז // צילום: יח"צ
מותג הנעליים VANS במחווה לואן גוך
חברת VANS ומוזיאון ואן גוך, יוצאים בשיתוף פעולה מסקרן עם קולקציה אומנותית הכוללות הדפסים מיצירות המופת של הצייר ההולנדי הגאון. VANS בחרה ארבע יצירות של ואן גוך שיודפסו על הדגמים הקלאסיים והאייקונים של המותג: Skull , Almond Blossom, Sunflowers והדיוקן העצמי של האמן.
״אנו נלהבים מקולקציית Vans x Van Gogh Museum, משום שהיא מנגישה את חייו ועבודתו של וינסנט ואן גוך לאנשים רבים״, אמר אדראן דונסלמן, מנהל מוזיאון ואן גוך באמסטרדם. "השותפות שלנו עם VANS מורידה את האומנות מהקירות ומכניסה אותה לעולם של קהל חדש לחלוטין, שנמצא מחוץ לכותלי המוזיאון״.
היצירות האלמותיות מקבלות חיים חדשים בחרטומי הנעליים הקלאסיות מדגם Slip-On, בחולצות השרוול הארוך, בקפוצ׳ונים בכובעים ותיקי הגב.
ניתן להשיג את קולקציית הקפסולה בחנות VANS בקניון עזריאלי בלבד. טווח מחירים: 699.90-199.90 שקלים.
vans x van gogh // צילום: יח"צ
מותג הפי סוקס צועד עם אנדי וורהול
מותג הגרביים השובבות "הפי סוקס", חולק כבוד לאמן הפופ-ארט המהפכני אנדי וורהול, ומשיק קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת. הבחירה באמן המנוח נעשתה כמחווה לחייו וליצירתו של וורהול, כמו גם למסע שלו אל עבר הפיכת האומנות לנגישה לכול.
וורהול מצטרף לשורה של אמנים כמו הביטלס, פארל וויליאמס ואחרים שיצירותיהם התנוססו על מוצרי החברה לאורך השנים.
שיתוף הפעולה הזה עם בעלי הזכויות על עזבונו של וורהול, שואב השראה מהדפסיו האייקוניים של האמן וכולל שישה זוגות ייחודיים של גרבי כותנה עם הדפסי פרחים, הדפס הבננה המפורסמת מעטיפת אלבום הבכורה של להקת הרוק האגדית, The Velvet Underground, סמל הדולר החצוף והאלגנטי, והפרה הבהירה והבוהקת. פלטת הצבעים של הגרביים משלבת גווני ורוד, תכלת ועוד.
מחירים : זוג גרביים – 59 שקלים, מארז רביעיית גרביים – 229 שקלים. להשיג בחנויות "סטורי".
Happy Socks X Andy Warhol לסטורי // צילום: יח"צ
קולקציית סווטש בהשראת ציורים
יצרנית השעונים "סווטש", משיקה קולקציה חדשה לסתיו 2018, המושפעת ממוטיבים אמנותיים וציורי הקנבס המוצגים במוזיאונים.
הקולקציה מציגה ליין שעונים לנשים וגברים, בסגנון הייחודי של המותג, עם השראות אורבניות ובשילוב עבודות יד מקומיות. "סווטש" שיתפה פעולה עם מוזאונים בעלי שם לאמנות, ותירגמה לראשונה בתולדותיה, יצירות היסטוריות כבסיס לעיצוב קולקציה עדכנית ומלאת השראה.
טווח מחירים: 289- 839 שקלים.
סווטש בהשראה אמנותית, סתיו חורף 2018 // צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו