קסטרו רכשה את אתר האופנה לאדילה

קבוצת קסטרו-הודיס הפכה לבעלים של אתר און-ליין ישראלי ומצליח שעובד בשיטת "שלם לאחר שתמדוד ותחליט בבית"

צילום מסך מאתר LADILA

קבוצת קסטרו-הודיס הודיעה היום על רכישת אתר האופנה לאדילה LADILA, אתר מכירות און ליין לאופנה, הנעלה וקוסמטיקה. אתר האופנה לאדילה נחשב לייחודי בתחום בשל שירות הAfter Pay  הקיים בו. 

מודל השירות מבוסס על ההבנה של לאדילה שחסם הקנייה העיקרי בהזמנות אופנה און-ליין, הוא אי היכולת למדוד פריטים לפני הרכישה. בשיטת ה After Pay, הלקוח מודד את המוצרים שרכש לאחר שהם מגיעים לביתו ומשלם רק על מה שאהב והשאיר אצלו. את שאר הפריטים, הלקוח יכול להחליף או להחזיר עם שליח עד הבית, ובחינם. בשילוב שירות המשלוחים המהיר של האתר שמגיע תוך יום אחד בלבד, לאדילה הצליחו לגייס לקוחות שעד היום ויתרו על חווית הקניות ברשת מסיבות אלו.

בעלי קסטרו ולאדילה: ספיר סילברשטיין, לאדילה ברקוביץ, גבי רוטר, לירן אברהם ואליחי מיסן // צילום: רפי דלויה

לאדילה הוקמה בשנת 2014 על ידי ארבעה יזמים צעירים: לירן אברהם, לאדילה ברקוביץ, אליחי מיסן וספיר סילברשטיין. האתר פועל בזירה הדיגיטלית בישראל ומשקיע בפעילות ענפה ברשתות החברתיות. לאדילה גם מתאפיין ביחס המרה גבוה ובעדכון קולקציות פעמיים בשבוע. נכון להיום, לאתר יש מחזור מכירות של למעלה מ-10 מיליון שקלים בשנה.

על הרכישה שעלותה  נשמרת בסוד, אמר גבי רוטר מנכ"ל משותף של קסטרו: "אני תמיד שמח לגלות יזמי אופנה צעירים, מלאי כישרון ומוטיבציה. ללאדילה יש פוטנציאל לחיזוק קבוצת קסטרו בזירת האון-ליין המתפתחת באמצעות הקונספט המכירתי הייחודי של האתר, המושלם לצעירות שאוהבות אופנה".

יזמי אתר לאדילה מסרו: "כשהקמנו את האתר זה היה שעשוע. לא חשבנו שיום יבוא וקסטרו הענקית תתעניין בנו. זה יום מרגש מבחינתנו, אנחנו מאמינים שנמשיך לצמוח בעזרת חדשנות, שירות מצויין והקשבה ללקוחות שלנו."

כזכור, קסטרו מוכרת כיום בישראל ובלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם באמצעות אתר האון-ליין שפתחה בינואר 2013. לאחרונה השיקה קסטרו את שירות "מהיום למחר", שמבטיח ללקוחות לקבל את הפריטים שרכשו יום לאחר ההזמנה, עם שליח עד הבית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר