קידום אתרים: כל מה שצריך לדעת

האם ניתן לדעת ולהבין היכן מקור התנועה לאתר שלך? או האם ניתן לפלח םילוח דימוגרפי מהיכן התנועה מגיעה? זאת ועוד שאלות רבות המעסיקות אותכם יעלו כאן במאמר עם תשובות מדויקות

צילום: //

גוגל אנליטי

שימוש בכל גוגל אניליטי עוזר בחקירת מקורות התנועה לאתר של העסק שלך. זהו הכלי החשוב ביותר לכל עסק, כי רק שימוש בכלי הזה, יכול לתת לך את הידע מיהו הקהל שמבקר את האתר שלך, אגב חברות שונות של קידום אתרים ממש אוהבות את הכלי הזה, הוא עוזר להם מאוד. מקורות תנועה לא איכותיים הם מקורות לחוסר מכירות וחוסר התעניינות במותרים של העסק שלך. ניתוח מעמיק בכלי נותן לך אפשרות לבדוק מבחינת דמוגרפית גם מה חתך הגילאים.

קידום אתרים

שימוש משולב ב WMT

שימוש משולב בכלי של גוגל אנליטי עם גלים כמו WMT מקנה לך אפשרות לדעת מה המונחי חיפוש של הגולשים ברשת כך שבעזרתם הם הגיעו לאתר שלך. כשמקדמים אתר ופונים לחברת קידום אתרים במנועי חיפוש, הדבר הראשון שהם בודקים הוא, מה פרופיל הקישורים של האתר ובאיזה ביטויים המיקומים של האתר גבוהים וגם מה נפח כמות החיפושים. שימוש נכון בכלים החינמיים של גוגל יתנו לכם כח להבין את הקהל שלכם. אם כן השאלה הנשאלת למה זה חינמי? מה העניין.

שימוש בכלים לא חינמיים

ישנם כלים לא חינמיים שנותנים הערכה כללית של נפת חיפושים מדוייק לביטויים ומנתחים ונותנים יותר מידע מעמיק, יותר מזה, גם בונים מקורות קישורים של מתחרים כדי שנוכל להדביק את הקצב, להגיע למיקומים יותר גבוהים.

המלצות

לקרוא כמה שיותר בלוגים בקידום אתרים במנועי חיפוש, בלוג לקידום אתרים בגוגל ממש חזק קיים באתר קידום אתרים SEO Google - מלוג מקיף על כל נושא בקידום אתרים ממומן וקידום אתרים אורגני. כמו כן סירטונים ביו טיוב וברשתות חברתיות בקבוצות פיס בוק יעזרו מאוד. אז הרה בהצלחה

אריק כהן  SEO-Google.co.il

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר