רשת H&M משתפת פעולה עם בית האופנה MOSCHINO בקולקציה ייחודית שתוצג בנובמבר הקרוב. מדובר בקולקציה מסקרנת, שכוללת את רוח השובבות הצעירה וההומור המאפיין את מוסקינו.
בשנים האחרונות, בית האופנה האיטלקי עובר מתיחת פנים והתאמה לקהל צעיר, עם היבחרותו של ג'רמי סקוט למנהל האומנותי של המותג מוסקינו.
המידע על שיתוף הפעולה בין מוסקינו ל- H&M הועבר בשידור אינסטגרם לייב מג'יג'י חדיד לחברה ג'רמי סקוט. השיחה הוקרנה על מסכים דיגיטליים במסיבה השנתית של MOSCHINO בקואצ'לה בקליפורניה, והפתיעה את האורחים עם החדשות. יש יגידו כי זה תרגיל יחצ"ני כדי לעורר הדים בעניין.
ג'רמי וג'יג'י לבשו את המראות הראשונים מקולקציית MOSCHINO H&M. הקולקציה, מלאה ברוח חיים, שובבות והומור שהפכו את המותג לאחד האהובים בעולם האופנה היום. "אני מתרגש מאוד מהקולקצייה. עבודת החיים שלי היא לחבר בין אנשים באמצעות אופנה, ובאמצעות שיתוף הפעולה הזה אוכל להגיע למספר מעריצים גדול יותר מאי פעם", אומר ג'רמי סקוט, המנהל הקריאטיבי של MOSCHINO.
ג'רמי סקוט, ג'יג'י חדיד ויוהנסון // צילום הנס מוריץ
"MOSCHINO H&M הוא שיתוף פעולה עם שילוב של פופ, תרבות רחוב, לוגואים וזוהר. ג'רמי סקוט יודע איך להנות עם אופנה ולהתחבר למעריצים שלו ברחבי העולם", אומרת אן-סופי יוהנסון, היועצת הקריאטיבית של H&M.
מגמת שתוף הפעולה של H&M עם בתי אופנה גדולים כבר הפכה לשם דבר. הפעם הראשונה היתה בשנת 2004 עם המעצב קרל לגרפלד, שפתח את ההזדמנות לכל חובבת אופנה ופשיניסטה ללבוש בגד בעיצוב מעצב בכיר במחיר נגיש.
אחריו, בשנת 2005 היתה זו סטלה מקרטני, רוברטו קוואלי בשנת 2007, ג'ימי צ'ו בשנת 2009, ורסצ'ה בשנת 2012, בלמין 2015 וקנזו ב-2016. מסורת זו תימשך, שכן הקולקציות זוכות להצלחה רבה במכירות של HַM, ומעוררות עניין כל פעם מחדש. כאמור הקולקציה של מוסקינו, בשתוף פעולה עם תגיע לישראל ב- 8 בנובמבר הקרוב ותוצג בסניף בקניון גינדי בתל אביב.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו