צניחה חופשית: הרווח הנקי של דואר ישראל בשנת 2017 ירד בכ־74% ועמד על 12.7 מיליון שקלים. זאת לעומת 48.3 מיליון שקלים בשנת 2016. הירידה ברווח הנקי נובעת בעיקר מהמשך ירידה בהכנסות מדואר מסורתי (מכתבים) וכתוצאה מהשקעה במהלכים לשיפור השירות בתחומי הטכנולוגיה והלוגיסטיקה ובמנועי צמיחה, שבוצעו במהלך השנה.
הרווח התפעולי עמד בשנת 2017 על כ־31 מיליון שקלים, לעומת כ־80.36 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. שנת 2017 התאפיינה בהמשך התייעלות החברה על רקע יישום הסכם ההבראה שנחתם בתחילת 2015. בנוסף, נמשך השינוי בתמהיל ההכנסות, ובמסגרת זו נרשמה עלייה משמעותית בהכנסות שמקורן בקבלת פריטי דואר מחו"ל. בשנה זו מסרה חברת דואר ישראל יותר מ־61 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל לישראל, לעומת כ־51 מיליון חבילות ב־2016.
מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין, אמר כי 2017 עמדה בסימן שיפור השירות בחברה: "ביצענו השקעות אדירות בנושא, החל משיפור תהליכי המיון באמצעות הקמת מרכז הסחר המקוון במודיעין, בהשקעה של 100 מיליון שקלים במשך ארבע שנים".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו