צילום: האנשים של האינטרנט // צילום: יח"צ // האנשים של האינטרנט // צילום: יח"צ

הסטורי של בזק מציג: סדרת רשת באינסטגרם

אנשים בסביבתם הטבעית צולמו לסדרת רשת חדשה שייצרה חברת בזק • המשתתפים שינו את חייהם בעזרת האינטרנט. שווה לעקוב

בזק השיקה סדרת רשת קצרה באינסטגרם, המבוססת על פרויקט "האנשים של האינטרנט". הפרויקט מציץ לעולמם של מגוון משתתפים מעולמות תוכן ומתחומים מיוחדים כמו זמרת או אמן קעקועים. הסדרה היא מעין "יום בחיי האינטרנט" שמלווה את האנשים בסביבה הטבעית שלהם – ממש כמו הסטורי שכולנו כבר עוקבים אחריו.  

הסדרה הושקה במלאת שנה לפרויקט הצילום "האנשים של האינטרנט", המתעד קשת רחבה של ישראלים העוסקים במגוון תחומים, כשהמשותף לכולם הוא השימוש באינטרנט כאמצעי העיקרי להשגת מטרתם. הסדרה עצמה נוצרה בהשראת הפרויקט  "Humans of New York", שהפך השנה לסדרת רשת מצליחה בשיתוף פייסבוק העולמית.

סדרת הרשת החדשה תושק תחילה בפרופיל האינסטגרם של החברה. הדמויות מספרות למצלמה את הסיפור האישי שלהן, השינוי שחוו והחוויה הייחודית שהתרחשה בחייהם באמצעות ובזכות היכולת האדירה של האינטרנט.

בין המשתתפים בפרויקט הצילום ניתן לראות את האחים עדי ועומר, הבעלים של "קפה בוקה" שהצליחו בעזרת האינטרנט לצאת למאבק להצלת בית הקפה. גם קובי לוי, עולה חדש מניו יורק, שבחר לעלות לישראל ולשרת בגולני לאחר שנחשף ברשת לסרטוני וידאו על צה"ל. ג'ואנה לנדאו, מנכ"לית עמותת VIBE, שפועלת לשיפור התדמית של ישראל בעולם באמצעות בלוגרים שיש להם מיליוני עוקבים ועוד ועוד.

מטרת הפרויקט, שצולם על ידי הצלמים אורי טאוב ורונית כהן, היא לתעד את העשייה היומיומית הפשוטה, האותנטית, ולבחון את הרגע בו שינוי מתרחש בחיים וכיצד הוא משפיע על כל אחד ואחת מאיתנו. לדברי מנהלת התוכן הדיגיטלי של בזק, חן ינוביץ, "זהו פרויקט צילום ייחודי ואהוב במיוחד בו ייצרנו קונספט שהוא "בית" לאנשים, כל האנשים באשר הם, ולאפשר להם לספר את הסיפור. פרופיל האינסטגרם שלנו הופך לעולם אמיתי של השראה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...