קולקציית ספורט חדשה ל H&M
H&M ממשיכה עם המגמה ללכת על ייצור המתחשב יותר בסביבה, שהחלה בשנים האחרונות. במסגרת זו הרשת עומלת להשגת יעד של %100 ייצור מחזורי ולסגור את מעגל הטקסטיל דרך שימוש מחדש בחומרים ומחזור טקסטיל שאינו רצוי עוד.
בהתאם לכך, פטרה שמדס, המעצבת הראשית של בגדי הספורט ב-H&M עיצבה על קולקציה העשויה מחומרים מתחשבים יותר בסביבה, כאשר כל אחד מהפריטים מורכב מפוליאסטר ואלסטן ממוחזרים. הקולקציה שנקראת "In it for the long run" , מאופיינת בהדפסים המשלבים קשת צבעים בגווני הירוק, שחור ובז' - צבעי הטבע . לדבריה, הבגדים מצוידים באלמנטים פונקציונאליים כגון: ייבוש מהיר, היעדר תפרים המבטיח נוחות מרבית, תמיכה מובנית ופתחי אוורור.
טווח מחירים: 129- 59 שקלים. הקולקציה הושקה בכל חנויות הרשת בישראל (למעט סניף רחובות וסניף טבריה).
מותג הנעלים ALEXANDRE BIRMAN יגיע הקיץ לארץ
את הנעלים של ALEXANDRE BIRMAN ניתן לראות על הכוכבות הגדולות בהוליווד כמו קייט הדסון, ג'ניפר לורנס, דמי מור, ג'סיקה אלבה, ג'יזל ואחרות. הקיץ הזה גם אתן תוכלו לשאוף אבק כוכבים, כאשר המותג מגיע לישראל.
מדובר בנעלי עקב במראה הנקשר סביב כף הרגל כסנדל. קולקציה הראשונה של בירמן מצאה את דרכה תוך זמן קצר אל דפיו של ווג האמריקאי, מאז יותר ויותר כוכבות הוליווד נוהגות לצעוד עם נעל עקב שעיצב על השטיח האדום דבר שמהר מאוד הביא לביקוש. שימו לב, המחיר לא זול (טווחי מחירים: 1799-2490 ₪ ) הנעלים יימכרו בפקטורי 54.
מותג הנעליים המזוהה עם הקשירה בקרסול יגיע בקיץ
הגיע הזמן לצמידים עבור הגברים
לאחרונה אנו עדים ליותר רשתות אופנה שנכנסות לתחום תכשיטי הגברים, החל מחברות התכשיטים הגדולות, שהחלו לייצר קולקציות לגברים הכוללות בעיקר טבעות חותם וצמידים ועד חנויות הבוטיק. רשת ג'נטלמן, המתמחה במתנות לגבר הבינה את הטרנד ובקרוב תכניס בחנויותיה תכשיטים לגברים. חברת שעוני 'עדי' שגם היא מחפשת נישה נוספת במכירות ומרחיבה את פעילותה מביאה את מותג התכשיטים ההולנדי FRANK לארץ שתימכר באופן בלעדי ברשת. מדובר ביבוא של מותג שעשוי לתת מענה לא יקר לגבר שרוצה להתקשט ובמחיר נגיש. מחירים: 99-349 שקלים.
מותג התכשיטים ההולנדי FRANK משיק ליין גברי
מעצבת האופנה קארן אוברזון תעצב לרשת יונידרס
קארן אוברזון נבחרה לעצב ולהפיק קולקציית קפסולה ייחודית לרשת ביגוד לעסקים ולעבודה יונידרס. הסיבה לכך היא שהחברה המתמחה בביגוד לתעשייה והלבשת מוסדות בארץ מנסה לצאת מהשבלונה המוסדית וללכת אל הפרט.
"בקולקציה ניתן לראות את הטאצ' הייחודי של בית האופנה אוברזון בבגדיהם הקלאסיים של יונידרס וכוללת עיצוב של שישה דגמים שנולדו מתוך מחשבה על לקוחה שהיא אישה חזקה, עצמאית ומפרנסת", אומרת קארן אוברזון. "רציתי להעניק ללקוחות הקרייריסטיות של יונידרס אפשרויות נוחות ובו בעת אלגנטיות שמתאימה ליום ארוך ועמוס בפגישות במשרד". המיני קולקציה שעוצבה במסגרת שיתוף הפעולה משלבת בין פריטים מחויטים לסריגים ולבדים רכים בכמה גוונים.