ביסלי מאנץ': מחבר בין חטיף לפיצוחים

אסם מחברת לראשונה בין חטיף לפיצוחים ומציע מיקס של טעמים חדשים • הכירו: ביסלי מאנץ' מקסיקני וביסלי מאנץ' ספרדי

הביסלים החדשים // צילום: אסם // הביסלים החדשים // צילום: אסם

אסם הרחיבה את מותג ביסלי והוציאה לשוק את ביסלי מאנץ' – מיקס של ביסלי עם פיצוחים. זו הפעם הראשונה בישראל בה מחברים בין חטיף לפיצוחים. לאורך השנים שומר המותג ביסלי על כוחו כמותג חטיפים מוביל, השלישי בקטגוריית החטיפים בישראל וכעת הוא מתרחב לעולם חדש. 

"ביסלי מאנץ'" יושק בשני טעמים: ספרדי ומקסיקני. הספרדי יכיל שני סוגי ביסלי, בתוספת בוטנים וגרעיני חמנייה פיקנטיים והמקסיקני – שני סוגי ביסלי בטעם ספייסי צ'ילי בתוספת בוטנים פיקנטיים וגרעיני חמנייה פיקנטיים.

המוצר החדש מחבר את הביסלי לעולם הפיצוחים הבוגר עם מרקמים וטעמים חדשים ומספק לצרכנים הזדמנות לצריכה "על הדרך" (On The Go).

 

לדברי ליאת קידר פייגין, מנהלת פעילות החטיפים באסם: " ההשקה הייחודית של ביסלי מאנץ' נועדה להפתיע את הצרכנים שלנו עם שילוב מקורי, שאין דומה לו בשוק החטיפים בישראל".

עוד ציינה פייגין כי "קטגוריית החטיפים באסם מונעת על ידי חדשנות וגיוון בטעמים והצרכנים מצפים להשקות חדשות ומקבלים אותן בהתלהבות. ביסלי המחזיק בנתח שוק משמעותי של כ-12.5% מכלל קטגוריית החטיפים, מתרחב לעולם חדש ואנו מאמינים כי הצרכנים ייהנו מהשילוב הייחודי של ביסלי ופיצוחים".

ההשקה  תיתמך בנראות נרחבת בנקודת מכירה, בפעילות מסחרית ותלווה במסע פרסומי ציבורי באמצעות תוכן דיגיטאלי.

את החטיף ניתן יהיה להשיג ברשתות המובילות, כשרות: בד"צ העדה החרדית.

מחיר מומלץ לצרכן: בין 3.5 עד 4.5 שקלים, 40 גרם לשקית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר