מעיל לגברים - CELIO
רשת האופנה השיקה מעיל פוך דק המיוצר מבד הפוליאמיד, המקנה למעיל רוך ואלסטיות. הנסיין שלנו ציין כי מדובר במעיל נוח מאוד, מדליק ואופנתי, שהזכיר לו את הסגנון של המותג הפופולרי יוניקלו. לדבריו היה שמח לקנות אותו, גם בזכות מחירו המשתלם
המחיר: 199.90 ש'
השורה התחתונה: מעיל אופנתי עם תג מחיר אטרקטיבי
בשמים במהדורה מוגבלת - דונה קארן ניו יורק (DKNY)
לרגל השנה האזרחית החדשה משיק המותג שני ניחוחות חדשים במהדורה מוגבלת. בדקנו את Fresh Blossom Crystallized, המבוסס על פירות אדומים, מי ורדים, פטל, מושק לבן ועוד. ריח הבושם עדין ומאוד מרענן. מתאים לשימוש יומיומי
המחיר: 169 ש' ל־50 מ"ל
השורה התחתונה: הלוואי שכל השנה תריח לנו ככה
מטרייה הפוכה - MDJ
אחד המוצרים הבולטים באתרי המכירות בחו"ל, בגיזרת "איך לא חשבו על זה קודם", הוא המטרייה ההפוכה. הרעיון גאוני: המטרייה מתקפלת פנימה ולא החוצה, וכך טיפות המים נשארות בחלקה הפנימי ולא מרטיבות את הרכב או הרצפה. היא נוחה לקיפול בעת הכניסה לרכב, וידית האחיזה הארגונומית שלה נוחה במיוחד ומאפשרת שימוש בטלפון הנייד במקביל. המחיר המקומי גבוה משמעותית מרכישה בסין, אבל אם עוד לא קניתם מטרייה, שווה לנסות
המחיר: 129 ש', באתר mdj-shop.co.il ובאתרי קניות נוספים
השורה התחתונה: גאוני, כבר אמרנו?
מוס רחצה לתינוק - קמיל בלו, דוקטור פישר
מוס הרחצה החדש, המועשר בשיבולת שועל, מיועד לדברי החברה לטיפול ולהגנה מפני יובש עור, גירויים ואדמומיות בעת רחצת התינוק. החברה מציינת כי החומרים שבמוס ממשיכים לטפל בעור התינוק גם לאחר הרחצה. מוצרי החברה המועשרים בשיבולת שועל תמיד זכו לשבחים מקיר לקיר, וגם המוס החדש מצליח לשמח את הנסיינים שלנו. הם ציינו כי לצד ריחו העדין והנעים והצלחתו בשמירה על עור נעים ולא מגורה, הזאטוטים נהנו מאוד ממרקמו וחוויית האמבטיה שלהם הפכה לקצת יותר נעימה
המחיר: 19.90 ש' ל־450 מ"ל
השורה התחתונה: פתרון נעים לעור התינוק ומשתלם לכיס
סידרת שפתוני RAVE - IL MAKIAGE
השפתונים החדשים של מותג האיפור מועשרים בלחות ומעניקים לשפתיים גוון עדין בגימור מבריק. גם אנחנו אהבנו את התוצאה, ומצאנו שהם עשירים בלחות, אינם דביקים ונעימים מאוד
המחיר: 69 ש' עד סוף החודש; מינואר יעלה המחיר ל־119 ש'
השורה התחתונה: זו ללא ספק העונה להעניק לחות לשפתיים

ליקר שוקולד־מנטה - שמרלינג'ס
חברת השוקולד משיקה ליקר שוקולד־מנטה בחוזק של 16.9 אחוזי אלכוהול. הנסיינים ציינו כי הליקר טעים וסמיך, אבל טעם השוקולד מאפיל על המנטה והופך אותה, לדבריהם, למיותרת
המחיר: 100 ש' ל־750 מ"ל
השורה התחתונה: שוקולד? מנטה? היכן המסטיק?
צ'יפס בטטה - מיה
יצרנית המזון הישראלית השיקה חטיף בטטה המיועד לאירוח או כתוספת לסלט או למרק. הטועמים היו מרוצים לרוב מהטעם החדש: חלק סברו שהוא טעים, אך אחרים חשבו שהוא שומני יתר על המידה. קחו בחשבון ששקית מכילה כמעט 600 קלוריות. כמו ארוחה שלמה
המחיר: 9.90 ש' ל־100 גרם
השורה התחתונה: טעים, אבל אם תאכלו יותר מדי ממנו, יש סיכוי שתהפכו בעצמכם לבטטה
קפה INTENSE - עלית
בשיא פריחתה של עונת המשקאות החמים, מושק בימים אלה קו מוצרי קפה חדש, המיובש בהקפאה בתוספת אספרסו. בסידרה שני מוצרים בעוצמות שונות, של 10 או 15 אחוזי אספרסו. הנסיינים שלנו ציינו כי מי שיצפה לטעם של אספרסו יתאכזב. אמנם הקפה החדש לא רע בכלל ובהחלט נותן פייט רציני לטעם האהוב של המתחרה הבולט, אבל אין כאן טעם שצפוי לשבור את השוק
המחיר: 21.90 ש' ל־125 גרם
השורה התחתונה: רוצים אספרסו? קנו קפסולה