היקף רכישות חסר תקדים בישראל ביום הרווקים

בעולם: מכירות של יותר מ-13 מיליארד דולר ב-24 שעות בלבד • בארץ: מעל ל-366 אלף פריטים שנמכרו • הזמנה בודדת ב-6,300 דולרים

עובדות מכינות את המשלוחים ביום הרווקים הסיני // צילום: אי.אף.פי // עובדות מכינות את המשלוחים ביום הרווקים הסיני // צילום: אי.אף.פי

יום הרווקים הסיני, "הסינגלס דיי", התקיים ביום שישי האחרון. בשנה שעברה הודיעו החברות הסיניות על מכירות של יותר מ-13 מיליארד דולר ב-24 שעות בלבד. השנה עלי באבא מכרו בסינגלס דיי ב-17.5 מיליארד דולר.

אתר chinabuy מדווח על גידול של פי 15 בתנועת הגולשים מביום רגיל וגידול של פי 30 בכמות ההזמנות מביום רגיל. ב-chinabuy סיימו את יום הרווקים עם כ-100 אלף הזמנות בסך הכל.

מהנמכרים: טלוויזיה 32'' // צילום: chinabuy
מהנמכרים: טלוויזיה 32'' // צילום: chinabuy

מהנמכרים: טלוויזיה 32'' // צילום: chinabuy

מג'ו זאנג ,מנכ"ל ומייסד אתר chinabuy נמסר כי "גם השנה אנו נדהמים מהיקף הרכישות ובמיוחד מהנכונות של הצרכן הישראלי לרכוש רהיטים מסוגים שונים וגם קטגוריית מוצרי החשמל שהשקנו לקראת הסינגלס דיי. נחלה הצלחה אדירה מעבר לכל הציפיות שלנו. האתר הישראלי ללא ספק מוביל בצורה ניכרת על מדינות נוספות בהן אנו פועלים".

להלן נתונים מאתר chinabuy - (נכון לשעה 12:00 בצהריים בשבת):

• 85,300 הזמנות באתר.

• סה"כ פריטים בודדים שנמכרו: 366,790.

• כמות פריטים ממוצעת להזמנה: 4.3.

• ההזמנה הכי יקרה: 6,300 דולרים (ריהוט מלא לבית).

• נמכרו כ-2,000 טלפונים חכמים.

• נמכרו כ-1,500 פרטי ריהוט.

• נמכרו כ-2,500 מוצרי חשמל.

• נמכרו כ-1,000 מסכי טלוויזיה.

• נמכרו כ-3,000 תחפושות.

• נמכרו אלפי פרטי אופנה, צעצועים, גאדג'טים ועוד.

מוקד הזמנות טלפוני בעברית

לראשונה הפעיל האתר מוקד הזמנות טלפוני בעבור אוכלוסייה מבוגרת יותר שמתקשה לבצע הזמנה באתר, אך עדין מעוניינת ליהנות מההטבות ומקנייה ישירה מסין. המוקד טיפל במהלך יום הרווקים באלפי פניות.

התפנקו ביום הרווקים // צילום: chinabuy
התפנקו ביום הרווקים // צילום: chinabuy

התפנקו ביום הרווקים // צילום: chinabuy

עוד נתונים:

• 68% מהמכירות בוצעו באמצעות מחשב נייח.

• 30% מטלפון נייד.

• 2% מטאבלטים.

• 56% מהרוכשים הן נשים, 44% - גברים.

השעות בהן קנו הכי הרבה ביום בן בלילה, לאחר חצות, ובבוקר החל מ-08:30.

המוצרים הנמכרים ביותר

חדר ילדים "הרקולס" 

סמארטפון Huawei

קוצץ מזון

כורסא מעוצבת

כסא מעוצב

מצלמת אקסטרים של xiaomi

טלויזיה 32" 

שטיח לאמבטיה

משקפי מציאות מדומה

ספת "דמקה"

מסקר שערך אתר chinabuy על הרגלי הקניות של הישראלי ברשת עולה כי כ-95% מהישראלים רכשו מוצר באינטרנט בשנה האחרונה. 68% כבר התנסו ברכישה מאתר מסין. מספר הרכישות השנתי של ישראלי ממוצע באתרי קניות הוא 36, כאשר שווי רכישה ממוצעת של ישראלי באתרי קניות הוא בשנה.

המבוגרים לומדים לקנות ברשת

ממוצע הגילאים של הרוכשים באינטרנט נע בין 18 ל-54, כאשר ישנה עליה גם בממוצע הגילאים הגבוה יותר, 65 ומעלה שכ-85% מהם הצהירו כי התנסו ברכישת מוצרים ברשת. כ-50% ממשתתפי הסקר רכשו מוצרים מאתרים סיניים.

ממוצע הגילאים שרכשו באינטרנט בשנה האחרונה רק מאתרים סיניים הינו בין 25 ל-34.

ומה הכי רכשו בשנה האחרונה מאתרים שיניים? על פי סקר אתר chinabuy, כ-37 אחוזים רכשו אופנת נשים. כ-35 אחוזים מוצרי אלקטרוניקה וגדג'טים.

קטגוריית אופנת ילדים וצעצועים עומדת על כ-23 אחוזים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר