15 אלף לקוחות קיבלו חיוב חשמל כפול

בפעם השנייה הקיץ, לקוחות המשלמים בהוראת קבע קיבלו חיוב חשמל כפול • חברת החשמל: "אנו מתנצלים, זהות הלקוחות ידועה, יהיה זיכוי מיידי ולא צריך להתקשר"

המונה לא דופק אבל הסכום כפול // צילום: יהושוע יוסף // המונה לא דופק אבל הסכום כפול // צילום: יהושוע יוסף

בחברת החשמל רואים כפול בקיץ 2016: בפעם השנייה תוך חודשיים, לקוחות חברת החשמל שמשלמים בהוראת קבע חויבו כפול. הפעם, מדובר ב-15 אלף לקוחות. בחברת החשמל מיהרו להתנצל והבהירו כי יתקנו את התקלה מיד והלקוחות יקבלו זיכוי במידי. 

"פרטי הלקוחות ידועים ולכן אין צורך להתקשר ולעדכן אותנו. אנו מתנצלים על חוסר הנוחות ופועלים לביצוע זיכוי מידי", אמרו בחברת החשמל

חיוב חשמל כפול התרחש גם בחודש יוני. מקור הבעיה - החלפת מערכת מחשוב וגביית כספים והטמעת המערכת החדשה, שגרמה לחיוב חשמל כפול של לקוחות שמשלמים בהוראת קבע.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

בנוסף, החלפת מערכת המחשוב וגביית הכספים של חברת החשמל גרמה לעומסים ועיכובים בשירות הלקוחות.

יש לציין כי חשבונות החשמל הדו-חודשיים, שמסתכמים בדרך כלל סביב ה-600 שקלים, מזנקים לעיתים פי שתיים ואף שלוש בשל צריכת חשמל גבוהה בחודשי הקיץ, עקב הפעלת מזגנים 24 שעות ביממה בחודשים יולי-אוגוסט

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר