אנשים טובים באמצע הדרך

הכירו את האנשים שמאחורי הקלעים, הגורמים אושר לאלפי אנשים מדי יום • והיום: בועז נוי, סגן מנהל עמידר בחיפה, שהוריו ניצולי השואה חינכו אותו לדאוג לשלומן של האוכלוסיות החלשות

"בכל יום שואל את עצמי איזה מעשה טוב עשיתי היום". בועז נוי // צילום: יח"צ // "בכל יום שואל את עצמי איזה מעשה טוב עשיתי היום". בועז נוי // צילום: יח"צ
<!-- //-->
src="https://www.facebook.com/tr?id=576541909086793&ev=PageView&noscript=1"
/>

מי אני? 

"בועז נוי, בן 47, מתגורר ביוקנעם, בעל תואר שני במדעי החברה ותואר ראשון ביעוץ ארגוני".

מי במשפחה? 

"אני נשוי באושר 20 שנה לליאת ואב לשלושה ילדים - עומר (16), איתן (13) ונועם (9)".

איך אתה מתחיל את הבוקר? 

"יש לי שגרה קבועה מזה 20 שנה – אני מכין קפה לליאת ומביא לה למיטה, שותה קפה בעצמי ויוצא לרוץ. בהנחה ואני מצליח להתעורר מוקדם... אחר כך אני מעיר את הילדים בחיבוק ובנשיקה, ויאללה ביי – לעבודה. ב-7:20 אני כבר מחוץ לבית".

תאר את העבודה שלך במשפט אחד.

"לעשות לאנשים טוב ובטוח בחיים".

מה אתה הכי אוהב בעבודה?

"את ההצלחות, שמתבטאות בעזרה ללקוחות. החל באיתור דירה מתאימה וכלה בשיפור איכות החיים בדירה שבה הם מתגוררים".

מה הדבר הראשון שאתה עושה בעבודה? 

"עובר בין העובדים, מברך אותם בבוקר טוב ושואל לשלומם".

ואחר כך? תאר בבקשה לוח זמנים. 

"אני פוגש את הלקוחות, מקשיב לצרכיהם, עובר עם העובדים על ביצועיהם, מסייר בדירות כדי לוודא ביצוע עבודות על פי הסטנדרטים הרצויים ומסייע לארז, מנהל סניף עמידר בחיפה, במשימות השוטפות".  

איך אתה חושב שאתה תורם לדיירים?  

"הלקוח ושביעות רצונו עומדים לנגד עיניי בכל דבר שאני עושה. אני משתדל להוציא את הלקוחות עם חיוך, גם אם התשובה היא שלילית. פעם, כשהילדים שלי היו קטנים, הייתי שואל אותם איזה מעשה טוב או לא טוב עשיתם, כדי לדעת איך עבר עליהם היום. אני שואל את עצמי את אותה השאלה בכל יום, כדי לוודא שאני מדויק ובדרך להשגת המטרה".

מהי חברת עמידר בשבילך? 

"כבן לשני הורים ניצולי שואה שנלחמו על יהדותם והגיעו לארץ ישראל על מנת למצוא מקום מגורים בטוח, העזרה לאוכלוסיות חלשות היא הגשמת תחושת השליחות הטבועה בי משחר ילדותי". 

איך החברה תורמת לך? 

"כשאני קם בבוקר אני מחליט עם עצמי שאני הולך לעשות טוב. מבחינתי זו התרומה הגדולה ביותר שאני יכול לקבל".

יש מקרה ספציפי שריגש אותך בעבודה? 

"המגע עם לקוחות עמידר באופן יומיומי הוא מרגש בפני עצמו. מתן השירות הבסיסי משנה את עולמם של הלקוחות ומרגש אותי לחוות זאת כל פעם מחדש בכל מקרה ומקרה".

מהו החלום המקצועי שלך? 

"עברתי מהפכות וגלגולים רבים בחברת עמידר. אני מאחל לעצמי להתפתח ולהצליח בכל משימה שמוטלת עליי, וכולי תקווה שנעמוד ביעד ונצליח לשפץ את כל הדירות שאותן אנו מנהלים". 

ולסיום: אם היית גיבור על, היית... 

"סופרמן!".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר