עקב החרם: תנובה מרחיבה המבצעים

הגדילה אריזות ותציע 2 מוצרים ב-10 ש' • הסטודנטים יצאו למסע הסברה במרכולים • ברוב הרשתות נרשמה ירידה במכירות החברה

ביום השני לחרם שהכריזו הסטודנטים נגד תנובה, יצאה החברה במבצעים נוספים כדי לנסות לשבור את המהלך.

תנובה הגדילה מאז תחילת החרם את אריזות הקוטג' ב-%10 ואת הגבינה הלבנה ב-20%. אתמול הודיעה החברה כי תציע שני מוצרים, מבין גביעי הגבינה והקוטג' הטבעיים בכל אחוזי השומן, ב-10 שקלים. מדובר במבצע האגרסיבי ביותר מבין המבצעים שמציעות המחלבות, שכן הוא כולל כפל מבצעים (הגדלת אריזות ושתי אריזות ב-10 שקלים).

בנוסף יצאה ענקית החלב במבצע של מוצר שני בחצי מחיר על מוצרי עמק במדף, יופלה פרי, יופלה דיאט, שוקו שקיות, מוצרי גבינות לבנות פיראוס במדף ומעדנים נוספים. פרט לעמק מדובר במוצרי פרימיום שרובם אינם מוצעים במבצעים בדרך כלל.

אך נראה כי כל הצעדים שנוקטת החברה לא ממש עוזרים נגד חרם הצרכנים, שכן אתמול דיווחו רשתות השיווק על ירידות בקניית מוצרי תנובה.

אמנם מרשת שופרסל נמסר כי לא חל שינוי בצריכת מוצרי תנובה, אך ברשת מזון גדולה אחרת דווח כי אתמול חלה ירידה של 3% במכירות של מוצרי תנובה ורמי לוי, מבעלי רמי לוי שיווק השקמה, ציין כי חלה ירידה של 4% במכירות של תנובה ובתגובה חלה עלייה של 6% במכירות של מוצרי טרה ושל 7.5% במכירות של שטראוס.

לדבריו של לוי, "צרכנים רבים אינם מבדילים בין מוצרי החברות. כמו כן לקוחות רבים רוצים להזדהות עם החרם אך רוכשים את מוצרי תנובה כי הם מוצעים כעת במבצעים".

בתוך כך יצאו אתמול חברי אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב לרשתות השיווק כדי לשכנע את הציבור להשתתף בחרם על מוצרי חברת תנובה.

מתנובה נמסר בתגובה: "החברה תמשיך להציע מבצעים חדשים ומפתיעים לצרכנים שלנו. נמשיך להיות בדיאלוג מתמיד עם הצרכנים שלנו ואנחנו מעריכים את הנאמנות שלהם אלינו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר