הקץ לאיחורים במסירת חבילות מחו"ל? חברת דואר ישראל משיקה אפליקציה חדשה לסמארטפונים שאמורה לשפר את השירות.
רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק
האפליקציה תאפשר לזמן תור במאות מסניפי הדואר במקום להגיע למקום ולהמתין זמן רב לשווא. התור יזומן על בסיס המיקום או סוג השירות הרצוי. נוסף על כך, מאפשרת החברה להתעדכן בשעות פעילותיהם של כ־270 מרכזי מסירה בארץ, הפועלים בנוסף לסניפים, ומאפשרים קבלה מהירה של החבילות.
בעתיד, באפליקציה ובאתר החברה ייכלל "אזור אישי", שבו הלקוחות יוכלו לרכז את הפעילויות וההזמנות שלו. כמו כן, הלקוחות יוכלו לנהל צ'אט און־ליין עם נציג דרך האפליקציה, ולקבל מענה לצד הפנייה הטלפונית או הצ'אט באתר של החברה או בעמוד הפייסבוק.
שירות אחר שאותו מאפשרת האפליקציה הוא הענקת שמות לפריטים המוזמנים, באופן שיקל על הלקוח את זיהויו. כך, למשל, מספר פריט RR12345678912CN יכונה למשל "הנעליים שהזמנתי מחנות 'רוצי שמוליק'"), וכך הם יוכלו לעקוב אחר הפריט בנוחות ובקלות.
האפליקציה, אגב, מצטרפת לאתר החדש שהושק השבוע. מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין, אמר כי "אנו משקיעים רבות בשדרוג הטכנולוגי של החברה ובשירותיה".