H&M בשטח המתחרים במתח

הסניף הראשון בישראל ייפתח מחרתיים בת"א • המחירים אטרקטיביים, כמו באירופה • הרשתות המתחרות התחילו להוריד מחירים

חנות בעזריאלי: מחירים אטרקטיביים

רשת גאפ האמריקנית וברשקה הספרדית כבר מזמן פה, אבל הסערה האמיתית בענף ההלבשה תתחולל בעקבות הגעתה לארץ של הרשת השבדית הפופולרית H&M, שתפתח מחרתיים את הסניף הראשון שלה בישראל בשעה 11 בבוקר בקומה השנייה של קניון עזריאלי בתל אביב. הסניף השני צפוי להיפתח בקניון מלחה בירושלים כבר בשבוע הבא.

לצרכן הישראלי זהו סיום של ציפייה דרוכה בת כמה חודשים. ת"א מוצפת בשלטי חוצות של הרשת השבדית: במחלף איילון, שהיה שמור עד כה לרשת האופנה קסטרו, ברחוב אבן גבירול, ובקריה - בדיוק מול קניון עזריאלי. גם הרשתות המתחרות משיבות מלחמה: קסטרו מציבה בתגובה שלטי חוצות תדמיתיים של החברה. קניון עזריאלי, שצפוי "להתעורר" מחדש, כבר מקושט לכבוד המאורע החגיגי - המדרגות הנעות מעוטרות בשלטים המבשרים על בואה של הרשת. שלטים ענקיים בקניון מציגים תמונות של דוגמנים ומבליטים את מחירי הפריטים האטרקטיביים.

הדעות הרווחות לפני נחיתתה של הרשת היו כי היא תציע מחירים גבוהים יותר לעומת אירופה, זאת בשל עלויות המכס והמסים שיהיו מגולמים במחיר. מביקור בסניף עולה כי פער המחירים סביר, זאת לעומת חברות אופנה זרות אחרות שהציגו פערי מחיר לא אטרקטיביים. לפני כשבועיים ביקרתי בסניפי הרשת בגרמניה והתרשמתי ממחירי פריטי הקולקציה. מהשוואת מחירי אותם פריטים בסניף עזריאלי עולה כי הפערים במחיר אינם גדולים.

מחירי הפריטים הם הוגנים ואטרקטיביים, אבל לכל כלל יש יוצא מן הכלל ובחנות מובלטים הדגמים הזולים יותר, זאת באמצעות תמיכה של בובות ושילוט עם המחיר. אך יש גם פריטים שלא נחשבים לזולים, ולכן כמו בכל רכישה כדאי לערוך השוואת מחירים לעומת רשתות אחרות, תוך שימת לב לפריטים האטרקטיביים. בין הפריטים שמחירם אטרקטיבי פחות: סווטשירט לגברים 149 שקלים, מכנסי ברמודה לגברים כמו בגד ים 149.90 שקלים, אוברול ג'ינס לנשים 299.90 שקלים.

המחירים האטרקטיביים: שמלה כחולה עם וולנים לנשים 59.90 שקלים (בגרמניה: 9 יורו), חולצת ג'ינס עם כפתורים 49.90 שקלים, חולצת משבצות מכופתרת לגברים 59.90 שקלים, ג'ינס לגברים 119 שקלים, חולצה מכופתרת לתינוקות 29.90 שקלים, שמלות לילדות 59.90 שקלים, חולצה מכופתרת לנשים במידות גדולות 119.90 שקלים, ג'ינס עם גומי לנשים הרות 149.90-119.90 שקלים, חולצות טי-שירט לצעירות 29.90 שקלים, ועוד.

החנות הענקית, שמשתרעת על פני 2,000 מ"ר, כוללת את מגוון המחלקות, עם פריטים המתאימים ליומיום ולאירועים קלילים כאחד: נשים, גברים, צעירים, קולקציית ג'ינסים, ילדים ותינוקות. את כל הקולקציות משלימות מחלקות גדולות לאביזרים, לנעליים ולהלבשה תחתונה.

מגוון הקולקציות הגיעו לארץ, כולל הקולקציה במהדורה מוגבלת של המעצבת סוניה ריקל. סריגים של המעצבת עולים בין 119 ל-249 שקלים, חצאיות סריג מוצעות ב-149 שקלים ושמלות ב? 299-249 שקלים. ישראל היא הראשונה שמציגה את קולקציית הגרדן (גן) של החברה, הכוללת הרבה פרחים.

הרשת נושאת עימה בשורה עבור נשים גדולות ונשים בהריון, שעד כה נאלצו לרכוש פריטים יקרים לתקופה קצרה. בחנות ניתן להתרשם מקולקציית המידות הגדולות (BIB) בעלת האמירה Big is Beautiful, ומקולקציית בגדי ההריון MAMA. המידות הגדולות הן מ-44 עד 56.

אין ספק שכניסת הרשת תחולל מהפכה בשוק האופנה הישראלי. כבר בהשקת קולקציית החורף האחרונה ניתן היה להבחין בירידת מחירים מצד רשתות האופנה הישראליות. עבורן התחרות האמיתית מתחילה עכשיו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר