סניף הרשת בת"א // צילום: יהושע יוסף // סניף הרשת בת"א

תופסת נתח: שופרסל השיקה מותג פרטי של מוצרי בשר טרי

הרשת תשווק את בשר האנגוס הארגנטינאי תחת המותג הפרטי "שופרסל ANGUS", במחיר שצפוי להיות נמוך ב־30%-10% ממחירי הבשר הטרי כיום

רשת שופרסל הודיעה אתמול על כניסתה לתחום הבשר הטרי באמצעות השקת מותג פרטי. 

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

הרשת תשווק את בשר האנגוס הארגנטינאי תחת המותג הפרטי "שופרסל ANGUS", במחיר שצפוי להיות נמוך ב־30%-10% ממחירי הבשר הטרי כיום.

על פי נתוני שופרסל, כפי שהוצגו במסיבת עיתונאים, נתח השוק של הבשר הטרי של תנובה ברשת שופרסל עומד על 58% ונתח השוק של משחטת דבאח על 32%. 

בשר האנגוס מיובא על ידי קבוצת נטו. הוא נשחט בארגנטינה ומגיע לספרד בתוך 48 שעות. לאחר 5-4 ימים יגיע הבשר לישראל. תוקף חיי המדף של הבשר הטרי עומד על 45 יום.

באשר למחירים של המוצרים שיוצעו בסידרת המותג הפרטי החדש של שופרסל, אפשר לציין, למשל, כי 1 ק"ג אנטריקוט יעלה 139.9 שקלים ב"שופרסל דיל" ו־149.9 שקלים ב"שופרסל שלי". 

ברשת רמי לוי נערכו בתגובה וכבר הורידו את מחירי הבשר הטרי, ובהם את מחיר האנטריקוט הטרי ל־99.9 שקלים לק"ג. 

מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, אמר אתמול: "הוכחנו שאנחנו לא מתעסקים בנישה צרה של מותג פרטי ארוז. הספקים לא העלו על דעתם שניכנס לתחומים כל כך רגישים". עוד ציין כי מהלכי הרשת "מונעים עליית מחירים לצרכן, ואנחנו עושים מהפכות כדי לשמר את רמת המחירים הנמוכה וגם לעזור לצרכנים לקבל החלטות קנייה בצורה חופשית וללא כפייה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...