קבוצת עמינח צפויה להתחיל לרכוש את כל המדיה השיווקית שלה החל מתחילת חודש מארס הקרוב - בעצמה. החברה החליטה כי פעילות הפרסום והקריאטיב תתבצע כפעילות פנימית שלה ותוך שימוש בפרילנסרים. כתוצאה מהחלטה זו החברה תפסיק את התקשרותה עם משרד הפרסום גליקמן, נטלר סמסונוב מתחילת חודש מארס הקרוב. מעמינח אישרו את הידיעה וביקשו להודות למשרד גליקמן נטלר סמסונוב על שנים ארוכות של עבודה מצוינת ומסורה.
ההחלטה היא לא מבוטלת מבחינת משרדי הפרסום, שכן תקציב הפרסום של עמינח מוערך בלמעלה מ- 20 מיליון שקל לשנה במחירים ריאליים. לפי מונחי יפעת בקרת פרסום עמד התקציב על כ-80 מיליון שקל בשנת 2014. קבוצת עמינח מורכבת מהרשתות- עמינח סנטר, אמריקן קומפורט וגוד נייט. בין המותגים שבבעלותה: עמינח, קינג קויל, ספפה, מיטה וחצי, סרטה סוויס פלקס, אינוביישן, עמינח מדיק ורים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו