יו"ר ההסתדרות הורה להפסיק לאלתר את כל העיצומים בדואר ובשירות המדינה לאור השגת ההסכמות בין משרד האוצר לבין משרד התקשורת, באשר לתנאי תכנית ההבראה בדואר ישראל.
רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק
יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, אמר כי הוא רואה בהסכמים שהושגו הצלחה ל"צדק החברתי". "הצלנו את חברת הדואר והצלחנו למנוע את פיטוריהם של עובדים מסורים. הדרך שעברנו היא חלק ממאבק עקרוני שמנהלת ההסתדרות על החזרת כבודם האנושי של העובדים בישראל. לא רק מנענו את פירוק חברת הדואר אלא דאגנו גם להסכמות המעגנות את שיפור השירות. הוכחנו כי תכנית הבראה טובה אפשר להשיג רק בדרך אחת – דרך של הסכמה עם העובדים".
ניסנקורן הוסיף כי "עובדי שירות המדינה ורשות שדות התעופה הפגינו סולידריות אמיתית אבל מאבקם לא הסתיים. המדינה ממשיכה לנקוט במדיניות שמנציחה העסקה פוגעניות. התנהלות המדינה היא במקרה הטוב חסרת אחריות ובמקרה הרע מעמיקה את הפערים. ההסתדרות תמשיך לפעול נגד התופעה הפסולה הזו בכל האמצעים העומדים לרשותה".
"מפה מתחיל המאבק על המשך הדרך"
יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקבי הודה לעובדי שירות המדינה על הסולידריות שהפגינו במאבק עובדי הדואר ועובדי הקבלן ואמר: "מפה רק מתחיל המאבק על המשך הדרך בנושא עובדי הקבלן, עובדי כתף אל כתף וצורות העסקה השונות של עובדי שירות המדינה".
שמעון פרג'ון, יו"ר ועד עובדי הדואר: "חברת דואר ישראל נמצאת בתקופה קשה אבל מהיום יש לנו תקווה. בשם העובדים, אני רוצה להודות מקרב לב בראש ובראשונה ליו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן ולמי שתמך, מעובדי שירות המדינה וכלה באזרחים מן השורה שהפגינו הזדהות ועזרו לנו להפוך את המאבק לסמל. הראינו למקבלי ההחלטות שהעובדים בישראל אינם שקופים".
"עובדי הדואר היו הראשונים שנרתמו להבראת החברה, והפגינו בגרות, גם כשנאלצנו לשלם מחיר גבוה. העובדים יהיו גם אלו שיצעדו ראשונים בדרך לשיקום הדואר ושיפור השירות שהחברה נותנת. יחד נצעיד את דואר ישראל לשגשוג ונבטיח את מעמד החברה כאחת המובילות במשק".