המתלבשות הטובות של השבוע
נטלי פורטמן, טקס הסגירה של פסטיבל הקולנוע בשנגחאי
אם נגיד שזו שמלה מושלמת, נשקר, וכיוון שהאמת עומדת לנגד עינינו, לא נעשה זאת. אבל נטלי פורטמן נראית מעולה, וזה כנראה הקריטריון הראשון במעלה במדד המתלבשות הטובות. זו שמלה מאוד קלאסית, שקצת מבגרת את פורטמן, אבל מעניקה לה גוון אצילי. וכן, זה די מדהים שהבטן שלה כל כך שטוחה בבד הלא פשוט הזה. השעון המסיבי שובר קצת את הקו הנשי העדין, והלק הבורדו משלים את המראה.

ניקולה פלץ, בכורת הסרט "רובוטריקים 4" בניו יורק
לגיבורות סרטי "רובוטריקים" יש נטייה להפוך ללהיט. תראו את מייגן פוקס, לדוגמה. עכשיו ניקולה פלץ עושה את זה, והיא מפגינה הרבה יותר סטייל. כבר יש לה את התכונה הכי חשוב של כוכבות – להיראות טוב בשמלה שאף אחת מאתנו לא תצלח. הצבע פשוט מדהים, והאיפור המושלם מדגיש אותו. והשיער? הו, אנחנו רק חולמות להגיע לגוון כל כך מושלם של בלונד. טוב, כנראה שככה זה כשאת בת 19.

אמריקה פררה, הקרנה של "הדרקון הראשון שלי 2" בלונדון
עוד לא צפיתם ב"הדרקון הראשון שלי 2"? רוצו רוצו. וקחו איזה ממחטה, כי אנחנו לא הפסקנו לבכות. בכל מקרה, הרבה ימים עברו מאז שאמריקה פררה הייתה "בטי המכוערת". הרבה ימים שהוכיחו שמכוערת היא לא. גם כאן, בשמלה לבנה וצנועה, גברת אמיתית, היא מקסימה וחמודה. שפתון אדום להשלמת המראה, וזה כל מה שאת צריכה. כיף לראות אישה במידות שלנו מקסימה את השטיח האדום.

דיאן קרוגר, הקרנה של "הגשר" בבוורלי הילס
אז מה הבעיה הגדולה שלי עם הטרנד המאוס ביותר של הקיץ – חולצות הבטן? שלא כולן הן דיאן קרוגר, שבלי עזרתו של סטייליסט מצליחה לבחור את הגובה המדויק של החולצה ושל החצאית. אז בבקשה, היפרדו מהגזרות הנמוכות, ומהפופיק וקבלו השראה מהאישה המושלמת הזו, שהעזה בלק בצבע מנטה, בנעליים צהובות, ובקלאץ' עם פסים. כן, מה ששמעתן – תפסיקו לפחד מפסים ונקודות, זה אחלה לגמרי.

קירה נייטלי, בכורה של "Begin Again" בניו יורק
קירה נייטלי בלוק של כמעט טוב מאוד. למה כמעט? כי השיפון הזה של השרוולים הארוכים רק גורע מהשמלה הנהדרת הזו. הצבע שלה הולך מעולה עם הגוון המעושן של האיפור, והשיער גלי בדיוק במידה ולא נראה עשוי מדי. ולא היינו מצליחות לחשוב על תוספת מוצלחת יותר מרקמה של עופות. כמובן שהעומס של השמלה לא מאפשר שימוש באקססוריז, ונייטלי אכן פועלת נכון כשהיא נותרת נקייה מתכשיטים.

המתלבשות הרעות
קלי אוסבורן, אירוע "מחזות ב-24 שעות" בקליפורניה
גם השבוע קלי אוסבורן נראית כמו בלגן אחד גדול, בשמלה שנראית כמו הטריקו הכי פשוט שאפשר למצוא בארון. הגזרה משעממת, ואפילו קים קרדשיאן שחיבבה אותה בעבר כבר ויתרה עליה, ולוק כללי של הרגע קמתי. מי שרק השבוע טרחה לקעקע את הראש שלה, בצעד מחריד מאין כמוהו, פשוט משנה את עורה וחוזרת להיות היצור הבלתי סטייליסטי שהיא הייתה כשהכרנו אותה.

טוני קולט, טקס פרסים לנשים בניו יורק
מה טוני קולט מוכיחה? שכוונה טובה מספיקה עד מקום מסוים. הרעיון של השמלה משובח. העיגולים בשחור-לבן, המחשוף הסגור. אבל רק לדבר אחד היא לא דאגה – להתאים את השמלה לגוף שלה. לא רק שהחיתוך של השמלה באמצע לא יושב במקום הנכון – הוא גם לא הדוק מספיק, ויוצר גוף שכולו מלבן. והנעליים? יש להן עקב רצחני, ועדיין הן נראות כמו נעלי נוחות מבית היוצר של סבתא שלנו.

אל פנינג, בכורה של "מלפיסנט" בטוקיו
אני רק רוצה לשאול שאלה אחת את אל פנינג: מה! הגם שבגילך הקו הדק בין להתלבש לשטיח האדום לתחפושת לפורים הוא דק – במקרה הזה אין אפילו שאלה. אם היית מתחפשת לכלה גותית, הייתי אומרת שזו תחפושת מאוד מאוד מגניבה. אבל את כוכבת על השטיח האדום, מתינות היא מילת מפתח. את נראית כמו רוח רפאים של סבתא, ולא כמו ילדונת מדליקה. זה פשוט כישלון.

אנג'לינה ג'ולי, בכורה של "מלפיסנט" בטוקיו
ג'חנון. זה מה שהגברת הזו צריכה. או לפחות איזו פיתה עם המון צ'יפס. מה אני רומזת? תאכלי משהו, אנג'לינוש. בשמלה הזו, אבל אולי בעצם בכל שמלה, היא נראית כמו שלד בלתי נשי לחלוטין. גם העקבים הסופר-מופרכים לא נאים. הם פשוט בלתי נתפסים, והופכים את אנג'לינה ליצור מגוחך אפילו עוד יותר. אבל מעבר לכל? זה לוק מאוד סתמי, לא מחמיא, לא בא לנו ללבוש אותו, וחוץ מהשיער של ג'ולי, אין פה שום דבר טוב.

איימי פולר, בכורה של "They Come Together" בניו יורק
הפתרון למראה הנורא הזה מאוד פשוט: כמה סנטימטרים. גם חגורה הייתה יכולה לשפר את המצב, אבל אין ספק שקצת פחות ירך חשופה הייתה מסייעת לאיימי פולר להיראות פחות רע. היא פשוט נראית קצת גוצית. לא חבל?
