צילום :יח"צ

תוספי תזונה בגומי לעיסה: מהיום לשמירה על הבריאות יש טעם חדש

קבוצת אמברוזיה סופהרב המובילה בישראל בתחום תוספי התזונה מבצעת מהפיכה בעולם הבריאות ומשיקה פטנט ייחודי של ציפוי גומי לעיסה, העוטף טבליה המכילה חומרים פעילים ובהם ויטמינים, מינרלים וצמחים בטעמים שכיף לצרוך

בשיתוף קבוצת אמברוזיה סופהרב

חברת סופהרב השיקה בשנה האחרונה את המוצר המהפכני Tab in Gum - תוספי תזונה בגומי לעיסה. מלבד טעמיו המדהימים, הפיתוח החדשני של החברה, המוגן בפטנט בינלאומי, הוכח גם כמשמר באופן מיטבי את החומרים החיוניים.

צילום יח"צ,

“השקנו את ה-Tab in Gum לאחר מספר שנים של מחקר ופיתוח, וכיום המוצר רשום בכל העולם כ’מערכת העברה’ חדשה של ויטמינים. תוך 60 עד 120 שניות מרגע הלעיסה החומרים החיוניים משתחררים”, מסביר מנכ”ל קבוצת אמברוזיה סופהרב, איתן מרקוביץ’ “היתרון המובהק, מלבד הטעם הנפלא, טמון באופן הייצור. לעומת ייצור תוספי תזונה בסוכריות גומי – תהליך הדורש חימום בטמפרטורות גבוהות שעלול לפגוע בחומרים החיוניים, ייצור Tab in Gum נעשה בתהליך של כבישה קרה וכך ערכי התוספים נשמרים”.

קבוצת אמברוזיה סופהרב מובילה בישראל בתחום תוספי ויטמינים ומינרליים (VMS) ועוסקת זה 35 שנים בפיתוח, ייצור, ייצוא ושיווק של תוספי תזונה. בנוסף, היא מייבאת ומשווקת את מוצרי סולגאר בישראל. מוצרי החברה הנוספים כוללים: פרוביוטיקה, חומצות שומן חיוניות, פורמולות ייעודיות וכן מוצרים ייעודיים לספורט.

צילום יח"צ,

החברה נוסדה על ידי איתן מרקוביץ’, והחלה מבית טבע קטן שהקים וניהל יחד עם שותף. בהמשך, נסעו השניים לחברת סולגאר בארה”ב שהייתה בבעלות משפחה יהודית, וסגרו עמה עסקה פנומנלית לשיווק מוצרי החברה בישראל. מאז החברה גדלה וצמחה משנה לשנה, וכיום היא היצרנית הגדולה והחזקה בישראל בתחום תוספי התזונה.

נכון להיום, משווקת אמברוזיה סופהרב למעלה מ-400 מוצרים שונים בשוק הישראלי והיא אף אוחזת בפעילות ייצוא ענפה ברוסיה, בלארוס, קפריסין, דרום אמריקה, דרום אפריקה והמזרח הרחוק. חלק משמעותי ממערך המחקר והפיתוח של סופהרב מתבצע תוך שיתוף פעולה עם מומחים ומוסדות מחקר.

גומי לעיסה לכל גיל

סדרת Tab in Gum של סופהרב כוללת כיום שישה מוצרים ובהם פרנטל - מולטי ויטמין לנשים בהריון, ברזל 30 מ”ג בתוספת ויטמין C לשיפור הספיגה, קולדי קיד - קומפלקס חורף לילדים בטעמים ומגוון מוצרים נוספים בטעמים שכיף לצרוך. חלקם אף מגיעים בבליסטר שניתן להכניס לארנק בנוחות ובקלות ולצרוך במשך היום.

מהו המהלך המרכזי והחשוב ביותר שביצעה החברה?

“בין המהלכים העיקרים שלנו נמצאים רכישת חברת סופהרב על ידי אמברוזיה בשנת 1999, והקמת מפעל סופהרב בהשקעה של למעלה מ-12 מיליון דולר. המפעל נחשב למתקן המתקדם ביותר בארץ לפיתוח וייצור תוספי תזונה, והקמתו נעשתה מתוך רצון לייצר סטנדרט איכות ברמה אחרת לשוק המקומי”.

המפעל משתרע על שטח של כ-6,000 מ”ר וכולל מעבדה מיקרוביולוגית, מעבדות כימיות, מעבדות פיתוח, 15 חדרים “לבנים” הכוללים בקרת טמפרטורה ואוויר בסטנדרט “פארמה” (תקני ייצור תרופות) וכן מרכז לוגיסטי מתקדם להפצת המוצרים. מדובר, לדברי מרקוביץ’, במפעל היחיד בישראל המייצר כמוסות סופטג’ל ומתמחה בפיתוח וייצור של תוספי תזונה איכותיים בפורמולציות שונות ומורכבות כמו טבליות מצופות, כמוסות צמחיות, כמוסות סופט ג’ל, כמוסות סופט ג’ל צמחיות וסירופים.

 מה חלקה של ישראל בהצלחת החברה?

“הצרכן הישראלי הוא צרכן חכם המאתגר את היצרנים, שואל שאלות ואינו בוחל בהבעת דעה. זה מצריך מאיתנו הקשבה ושיתוף אשר מניעים, בסופו של דבר, לתוצאות והישגים טובים יותר. קו תוספי-תזונה של סופהרב מותאם במיוחד לאורח החיים הישראלי – רובם המכריע של המוצרים נושאים תווי כשרות בהשגחת הרבנות נצרת עילית ואף בכשרות מהודרת, בד”ץ העדה החרדית”.

מהם מוצרי הדגל של החברה?

“שדרת המוצרים מלווה את המשתמש מתקופת טרום-לידה (מוצרים לנשים בהיריון), דרך מוצרים לילדים, נשים, גברים, מוצרי ספורט ומגוון מוצרים שכולם איכותיים מאוד ופונים לכל הפלחים. הייחודיות במוצרי הפרוביוטיקה שלנו היא שאנו היחידים בארץ שמשתמשים בחיידקים שעוברים ציפוי כפול פטנטי, אשר מאפשר לחיידקים להתפרק במעי ולא בקיבה, שם האפקטיביות האמיתית שלהם. בנוסף, הודות למעבדה המיקרוביולוגית שלנו אנו מבצעים בדיקות פנימיות להבטחת עמידות החיידקים עד תום חיי המדף”.

מה רואה החברה בעתידה?

“החברה רואה בעתיד שלה התחזקות הייצוא. המותג של סופהרב נמכר כיום ביותר משמונה מדינות כמותג ואנו מייצאים מוצרים נוספים. ייצוא הוא מנוע צמיחה גדול. נדבך נוסף שאנו רואים בעתיד, הוא התאמה אישית של תוספי תזונה על פי אפיון גנטי, כך שכל אדם יקבל את המוצר המתאים למטען הגנטי שלו”.

מה הופך את החברה לסיפור הצלחה ישראלי ועולמי?

“החשיבה החדשנית וכוח האדם המקצועי והאנרגטי בקבוצה. אנחנו חברה שמתקרבת לגיל 40 - זה לא היה מחזיק מעמד אם זה לא היה אמיתי”.

מהו הדבר משמעותי ביותר בעינייך, בעשייתך כמנכ”ל הקבוצה?

“היום אני יכול לומר שהדבר המשמעותי ביותר הוא בנייה של העתיד, האסטרטגיה של העתיד. יש לנו 190 עובדים בחברה שעוסקים בהרבה תחומים והתפקיד שלי הוא לחבר את החוטים ולבנות את האסטרטגיה קדימה”.

איתן מרקוביץ צילום: יח"צ,

איתן מרקוביץ’

גיל: 62

הישג שיא: “אין הישג שיא אחד, שיא הוא מבוא לשיא נוסף ואל לנו ‘להתבשם’ על שיאים אלא לרוץ כל הזמן קדימה”.

מוטו:

“It takes 15 years to become an overnight success”

חזון: “פיתוח תוספי תזונה בהתאמה אישית”.

דמות מעוררת השראה: “אבי ז”ל, אשר הגיע לישראל בגיל 14 כניצול שואה ולימד אותנו דבקות במטרה בין אם מדובר במשפחה ובין אם בהקמת עסק”.

חלום אישי שאתה רוצה להגשים: “להפליג ברחבי העולם”.

ישראל ואני: “שייכות בלתי ניתנת לניתוק. אני לא רואה מדינה אחרת שאני יכול להתחבר אליה, תעשייה בלי ציונות לא יכולה להתקיים”.

אני בעוד 5 שנים: “כל עוד יש לי את התשוקה לקום בבוקר, לא מקבלים אותי כ’זקן השבט’ ויש לי מה לתרום, אני אתרום”.

“הצרכן הישראלי הוא צרכן חכם המאתגר את היצרנים, שואל שאלות ואינו בוחל בהבעת דעה. זה מצריך מאיתנו הקשבה ושיתוף אשר מניעים, בסופו של דבר, לתוצאות והישגים טובים יותר”

בשיתוף קבוצת אמברוזיה סופהרב